USH….MFC…CIG

Well cu siguranta multi habar nu aveti ce insemana titlul… asa ca am sa va spun.

 

USH- Universitatea Spiru Haret (Universitatea in care studiez)

MFC – Management Financiar Contabil (Facultatea in care studiez  )

CIG – Contabilitate si Informatica de Gestiune ( Specializarea mea )

 

Cand am terminat scoala generala toata lumea imi spunea cat de bine ma voi simti la liceu , ca sunt cei mai frumosi ani din viata.. Been There..Didn’t like it !

Nu mi s-a parut nimic special la liceu… Poate de aceea am am si schimbat primul liceu cu altul…

Acum la facultate insa …pot spune ca traiesc inceputul celor mai frumosi ani.

Desi destul de greoaie …totusi este contabilitate…informatica… Management… chestii de genul , este o facultate frumoasa.

Am profesori si colegi super, cursurile sunt frumoase si ma simt per total bine acolo.  Nu imi este dor de liceu si de prietenii pe care nu i-am avut acolo…😀

 

Asa ca take it from me… Cei mai frumosi ani..sunt la facultate!!!

 

 

One response to “USH….MFC…CIG

Leave a Reply

