Eu…peste ani

Inca un joculet intre mine si Krisztina. Iata linkul la pagina ei : Eu...Peste ani

Enjoy!

1. Ce anume te-ar convinge sa faci acest pas ( de a te marita ) ?’

Teoretic? Dragostea… Practic? Habar nu am.

2. Cum iti imaginezi ca ar fi nunta? Detaliat.

Fiecare fata viseaza la o nunta mare, fastuoasa cu sute de invitati. Eu ma gandesc la ceva dragut, relativ intim. Clar nu ceva saritor in ochi.

O nunta intr-o biserica frumoasa (desi nu sunt fan church ), sau poate o catedrala undeva in Italia. O rochie alba. O creatie proprie. O petrecere cu bun gust, intr-un loc special. Ceva simplu unde eu si restul lumii sa ne simtim bine.

3. Dar luna de miere?

In luna de miere mi-ar place sa merg undeva intr-un loc pe care sa il tin minte toata viata… Pe o insula in Caraibe…

4. Ce anume s-ar schimba in viata ta dupa acest pas?

Probabil nimic major. Mi-as conduce viata cu aceasi usurinta ca si acum. Nu imi imaginez viata cu copii , deci mari schimbari nu vor fi.

5. Iti vei pastra numele tau mirific de familie sau il iei pe al lui?

Clar imi pastrez numele! As face o concesie daca el are un nume frumos care rimeaza cu prenumele meu. ( sau poate le pastrez pe amandoua :)) )

6. Cine ar fi pe lista de invitati? Cine nu ar fi sub nicio forma?

Hmm grea intrebare. Pt ca e posibil ca atunci cand ma casatoresc sa nu mai fie aceasi oameni importanti.

Dar in clipa de fata ar fi chemati fara doar si poate cativa membrii din familia mea, Krisztina si alti cativa amici si cunostinte pe care ii indragesc.

Nu ar veni clar la nunta mea oamenii pe care nu ii suport fie ei familie sau prieteni.

7. Domnisoara de onoare plus nasi ?

Clar. Domnisoara de onoare : Krisztina
Nasi : Nu sunt decisa.. Dar vor fi oameni in care am incredere si la care tin si care la randul lor tin la mine si stiu ca vor fi alaturi de mine si viitorii mei copii (daca va fi cazul )

8. Locatia nuntii ( a petrecerii )

Dupa cum am spus mai sus as prefera ca nunta sa o fac undeva intr-o catedrala in Italia.
Petrecerea… hmmm… intr-un loc linistit  tot in Italia , By the country side, undeva cu multa umbra , multe flori si muzica live.

9. Cum ar arata verighetele?
Aur alb sau platina. Simple, putin rotunjite in interior. Probabil un model subtil pe fata si cu inscriptia ” In aeternum amorem tua ” ( Forever my love is yours )

10. Ce cadouri ai vrea sa primesti?

Lucruri folositoare si interesante.

7 responses to “Eu…peste ani

  1. Chiar crezi ca o sa te ia cineva?
    Am mai rasfoit putin blogul si am vazut cum radeai de tipii carora nu li s-a sculat. Pai te-ai uitat in oglinda?

    Oricum nu trebuie sa iei in nume de rau tot ce am zis. Ai putea sa te bucuri ca ti-am facut trafic.

    • Dragule Chichi… Oricine ai fi.

      Cand ai inceput sa scrii acest mesaj , te-ai gandit oare daca eu vreau sa ma ia cineva? Joculetul la care ai postat este ceva amuzant si imaginativ ( i.e. : la caterinca ).

      In al doilea rand din moment ce te-ai luat de posturile mele in care radeam de cei carora nu li se scoala… – sa inteleg ca ai si tu astfel de probleme ? Altfel nu vad de ce te-ar interesa ce zic despre altii.

      Cat despre oglinda… Din cate stiu un barbat nu se va duce in pat cu o femeie care nu il atrage. So there’s that.🙂

      Multumesc pentru trafic.😀

    • Ce nickname interesant…Chichi…
      Nu iti face tu probleme pentru ea.
      Apoi, nu vad care e problema in a rade de un barbat caruia nu i se scoala… Nu e ca si cum ei nu ar rade pe diverse teme legate de femei. Asa ca.. neinteresant comm-ul tau, sincer

    • Pentru ca o femeie nu s-ar lua de mine ca rad de alti barbati pentru ca mai mult ca sigur a patit si ea cel putin odata ceva asemanator.

      Barbatii pe de alta parte se vor lua intotdeauna de astfel de postari pentru ca chiar daca sunt constienti ca au o problema erectila , care este fie bazata pe fizic fie pe psihic , mereu o vor ignora si vor spune ca nu o au.

      Esti de acord?

Leave a Reply

