Mona Mur & En Esch concert!!!

De abia m-am intors de la concertul cu Mona Mur si En Esch din Club Control!!

SUNT SUPER ENTUZIASMATA!!!

Am vb cu ei , am facut poze. si m-au impresionat enorm de mult. Concertul il astept de 2 luni inca de cand am aflat de el, iar in aceste doua luni mi-am facut zeci de scenarii despre cum o sa decurga concertul de la cele mai rele pana la cele mai bune, si sincera sa fiu a fost exact cum ma asteptam!! Adica super tare!

Repertoriul lor nu a fost extrem de lung, au cantat piese cunoscute , dar au cantat si doua piese noi pt prima oara intr-un concert. Ambele piese au fost superbe si de abia astept sa apara urmatorul album!

Se observa clar in anumite piese influenta lui Esch, riff-urile lui de chitara atat de cunoscute (mie cel putin), iar vocea Monei este in armonie perfecta cu sound-ul metal/industrial al lui Esch.
Le place sa cante , si impreuna fac un duet perfect! Se vede clar ca Mona si Esch canta din inima si nu am evitat sa le spun asta.

Eu am fost la multe concerte cu trupe renumite si am avut posibilitatea sa stau de vorba cu ei in culise. Majoritatea fie nu te bagau in seama , fie iti raspundeau mecanic intrebarilor pe care le puneai, sau spuneau “Thank you for being my fan ” lucru pe care il spuneau oricui, dar asta nu insemna ca o si simteau.
Cand am urcat pe scena dupa concert si mi s-a facut cunostinta cu En Esch ( fost chitarist in trupa KMFDM – one of my favorite bands ) tremuram atat de tare…emotiile..ceea ce pentru mine este foarte rar.๐Ÿ˜†
Amandoi au fost extrem de politicosi si desi aveau treaba si erau grabiti au smuls cateva minute si pentru mine , pentru a schimba cateva vorbe si pentru a face cateva poze impreuna, ceea ce m-a bucurat enorm.

Mi-a parut rau ca nu am putut sa mai stau si la AfterParty cu Ina si Grace , dar intotdeauna exista o alta data๐Ÿ™‚
Ii multumesc Inei ca m-a ajutat sa fac cunostinta cu Esch si Mona, pentru ca nu cred ca as fi avut curaj sa ma duc la ei fara un pic de ajuto.๐Ÿ™‚

Sper sa mai vina in concert in Bucuresti si poate atunci am posibilitatea sa stau mai mult de vorba cu cei doi care dau un nou inteles expresiei ” Beauty and Violence”!

( PS : Poze de la concert in curand!! )

Leave a Reply

