Men and the City

Asa cum v-am obisnuit e timpul pentru un nou joculet intre mine si Krisztina . Enjoy !🙂

Link catre postul Krisztinei http://alicualexa.wordpress.com/2011/03/27/men-and-the-city/

1) Cati barbati ai intalnit sa arate super imbracati si la momentul in care apareau goi erau foarte …NOT?

well…Nu foarte multi… Adica sunt 1,2 care m-au naucit cu look-ul “imbracat” si fara…totally NOT!

2) Cea mai penibila intamplare pe care ai patit-o cu un tip ?

Sincer…nu mai stiu… Sincer…cred ca as zice faza de la Starbucks… Serios , niciodata nu mi s-a intamplat sa ma blochez cand vorbesc cu un tip..dar iata ca vine el sa ma intrebe ce vreau si eu ma uit ca’n calendar… Weird…si ma bucur ca nu mi s-a mai intamplat de atunci.

3) Cea mai proasta replica de agatat oe care a folosit-o cineva cu tine?

“Baby… In ochii tai vad marea si stelele … “

4) Chestii penibile care ti s-au spus in cadrul intim?

“Stii ma gandeam sa renovez camera mea…sa scap de mirosul fratelui meu mai mare din ea” sau “Stii de obicei nu patesc asta”

5) Ai gasit chestii dubioase in buzunarul unui barbat?

Sosete murdare…Tigari pe jumate fumate….cuttere …. Un capsator… un cablu USB ros (cica de caine..YEAH RIGHT… THOSE WHERE HUMAN TEETH I SAW THERE!! )… pana de chitara (tipul nu canta la chitara )

6) Ticuri nervoase penibile la barbatii pe care i-ai intalnit?

Inafara de treaba cu ouale… l-am intalnit pe un tip care ducea mana la nas din 10 in 10 minute…

7) Ai avut vreodata un barbat care sa tipe in timpul actului sexual ?

OOOOO DAAA!!! si nu ma refer la sex talk…ci la  “AAAAAAA”  genul de tipat pe care il auzi la o femeie speriata.

8) Cati barbati ai intalnit care sa fie mai preocupati de cum arata ei ( frizura , haine etc ) decat de cum arati tu ?

Cativa… era o vreme cand ma intalneam cu metrosexuali… Stii e ciudat sa vezi un tip cum scoate o oglinda dintr-un portfard si zice  “Trebuie neaparat sa ma pensez”

9) Cati tipi ti-au zis “te iubesc” din prima seara ?

Unul Singur… si i-am dat o palma peste bot.

10) Ai intalnit barbati care se epilau pe picioare? Si daca da , care a fost reactia lor cand ia-i intrebat de ce o fac?

Da. Majoritatea erau baietii de la mine de la sala (E foarte inconfortabil sa ti se prinda parul in echipament ), dar am intalnit unul care nu facea sport , doar se radea pe picioare pt ca i se pare ca arata picioarele mai bine.. But HEY!! Who am I to judge?!

11) Monster Fucker vs Dead Fish – Cati tipi au avut probleme in pat cu tine si te-au invinovatit pentru performanta lor lacunica?

Vreo 3…cred…Adica odata a fost “Muca” care a zis  ” stii asta de obicei nu mi se intampla “, a mai fost si nenea care a zis “Asta mi se intampla numai cand p…a intalneste vagine noi.”  Now how lame is that.. si desigur a mai fost si ” DACA NU ERAI ATAT DE LARGA POATE REUSEAM SI EU CEVA!! ” tipat… urlat si desigur gesticulat… dar sincer acum..18cm and so flasc ??? !!

12) Ti s-a intamplat sa prinzi un tip ca se uita dupa alta si sa itid ea o replica penibila cand il intrebai despre asta ?

Da. De multe ori.. dar e ok ca de multe ori si ei ma surprind pe mine uitandu-ma dupa alte fete :))

One response to “Men and the City

Leave a Reply

