Welcome back prodigal daughter

Well se pare ca mi-am facut un obicei din a nu trece pe aici si asta e un pic Shameful. Si nu din cauza ca as avea cine stie ce milioane de cititori pe care ii dezamagesc prin lipsa posturilor mele , caci nu am decat 3-4 persoane care citesc blogul meu regulat… Ci din cauza ca sunt in pana totala de inspiratie.

 

Lucrez…again… Departe de pizzerie unde e sa spunem “bine” momentan. Tinand cont de “antecedentele” mele in materie de job-uri niciodata nu se stie cand o sa demisionez…

 

Imi voi mai face un blog cat de curand si un Youtube Channel special pt Tutoriale Make-up. Stiu ca am promis asta de mai mult timp dar chiar nu am avut nici timp si nici materialele necesare pentru a realiza asa ceva. Promit insa ca atunci cand voi deschide si blogul si Channel-ul voi face o rubricuta speciala pt ele in Sidebar … Inca nu sunt sigura de nume , de layout si de multe alte lucruri , inca mai am nevoie de o gramada de make-up stuff si pensule si mai ales de o camera foto si video… Lumini si alte “nimicuri” din astea… Dar usor usor se leaga totul  si ma indrept cu pasi repezi catre produsul final.

 

Primele cateva” galerii ” o sa fie formate din cateva exemple de Fairy Make-up.  Machiaje diafane , intens colorate , sprancene ciudate, texturi, rhinestones-gemstones and stuff like that adaugate machiajelor. Dupa care cateva make-up-uri industrial , cyber goth etc etc…

 

Dar pana atunci voi posta aici pe blog un review cu poze and all de la concertul de pe 7 aprilie cu En Esch si Mona Mur  si de la After Party “Lux Noctis”. Can’t wait to see them!!!  ^_^

 

Asa ca pana atunci sper sa mai intru cu cateva postari ..probabil nesemnificative …dar what the hell!! enjoy them anyway si sper sa ne vedem cu bine pe blogul nou🙂

 

Untill that time va las cu o piesa :

En Esch & Mona Mur – Candy Cane

 

Leave a Reply

