Nicolas Cage si motivul disparitiei lui

Well macar acum stim unde a disparut Nicolas Cage tot acest timp. Pe platourile de filmare. De cand a aparut pe piata cu continuarea epicului Ghost Rider au inceput sa rasara filme cu el mai ceva ca broastele dupa ploaie.

 

Season of the Witch – frumos film. L-am vazut acum cateva saptamani si muream sa scriu despre el. Look-ul atat de “Sorcerer’s Aprentice” il prinde bine pe Cage , dandu-i un aer ” Arthurian” ca sa zic asa😉

La baza filmul “vorbeste” despre ‘Judecata Vrajitoarelor’ , unul din cele mai sangeroase razboaie centralizate ale Bisericii Catolice, timp in care au ucis cu sange rece milioane de femei invinuite ( majoritatea pe nedrept ) de vrajitorie.

Mi s-a parut totusi un pic cam sec din punct de vedere al actiunii pana la sfarsit unde se bate cu demonul care o poseda pe fata. Planul demonului totusi a fost stralucit.😆

 

Drive Angry  –  Inca nu l-am vazut , dar din ce am citit despre el si din ce am vazut in trailer pare genial si cred ca este un film pe care merita sa il vezi la cinema. Ceea ce am sa si fac🙂

Povestea este interesanta, poate doar un pic “fumata” daca stai sa te gandesti la toata ideea de ” razboinic nelegiuit se intoarce din Iad pentru a-i salva pe cei dragi “. Cred ca in ultima vreme am vazut cel putin o duzina de filme sau seriale pe acealasi gen. Dar cine stie poate ca e sezonul fantasticului…

In orice caz de abia astept sa il vad pe indelete ca sa pot sa va impartasesc parerea mea 100%.

 

Alt film pe care vreau sa il vad este continuarea Ghost Rider , Spirit of Vengeance care este filmat in Romania. Am avut totusi placerea de a vedea MAGNIFICUL motor folosit in film de Cage in timpul transformarii lui in Ghost Rider si este superb!! Este de o mie de ori mai frumos decat cel folosit in primul film, ca sa nu mai vorbim si de marimea lui. A fost nevoie de 7 oameni pentru a-l urca in camionul care urma sa il duca pe platourile de filmare, cu tot cu rampa ca ajutor…

Leave a Reply

