HA HA !!!!

” Neata! ” lume !!!!

Iata am reusit si eu sa mai trec pe aici..  La munca mi-au schimbat iar programul deci am mai mult timp sa intru sa va povestesc despre lumea mea.

Azi am fost la tara. Si daca pentru multi asta pare boring va asigur ca in “familia” mea nu exista acest concept de “boring”.

It’s a NUT house!!!

Sunt vreo 10 caini , gaini , gaste si eventualii soricei de camp , oamenii in sine si desigur gratarul , pastrama de oaie si vinul demidulce care te dau pur si simplu pe spate. Mananci pana crapi , mai stai putin sa se aseze si mai mananci odata. Carnati, mici , friptane dar mai ales PASTRAMA DE OAIE.  Si e totul atat de bun !

Si a facut soacra placinta cu dovleac…si brusc mi-am amintit ca azi e Halloween si eu nu am sculptat nici un bostan si nici nu am mers la nici un party de industrial/psycho-billy/cybergoth si nici nu m-am costumat…ceea ce obisnuiam sa fac in fiecare an de cand m-am mutat prima oara singura si pana acum… Inainte erau parintii care ma tineau in casa de Halloween cu motivul ca nu sunt in siguranta printre delicventii astia… Acum mama nu mai are nici o greata in a ma lasa sa ies din casa la toate orele noptii.😀 Inca o bulina alba pentru faptul ca sunt majora..de ceva vreme😆

Si cred ca luna care vine am sa imi iau un super palton de la BALMAIN si o sa saliveze toate GOATHELE dupa el si eu am sa rad si o sa ma gandesc la boots…alea super de tot care le-am vazut intr-un magazin din Londra. Pacat ca nu am fost eu acolo dar mi-a trimis un amic de-acolo niste poze pe mail acum cateva zile si de atunci numai la ele ma gandesc… Apropo iata si paltonul care o sa dea scurgeri intense de bale😆

DAR desigur ca mi-ar place sa il iau si pe asta😀 E mai simplu deci se potriveste la orice😀

In rest sunt happy.. luna asta ma duc la fitness sa ma mai pun si eu pe picioare cu musculatura si organismul ca ma cam lasa … incep scoala de barmani… Si multe alte lucruri bune pe care nu le zic acum ca poate nu imi iese cum am planuit si dau kicks… deci … ne vedem zilele urmatoare😆

4 responses to “HA HA !!!!

  1. Moaa ce fain e paltonasul!
    Off mi-ai amintit de tara 8-:. Mi-e dor de copilaria mea la tara, pfoai ce vremuri!!!
    Bafta la scoala de barmani si la restul!
    Puup!

  2. Pingback: HA HA !!!! - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. E fain modelul, sa-l stapanesti sanatoasa, din momentul in care-l vei achizitiona! Combinatia rosu cu negru, una din preferatele mele !

Leave a Reply

