Awesome…

Iata ca am reusit sa imi fac un pic de timp intre somn si plecatul la munca sa mai intru si pe aici sa mai postez cate ceva…

 

Life is still the same… work ..home…work again. It’s like I married the job… But overall I kinda like it.πŸ˜€

 

Iata cat de inventiv este RRomanul :)) !!

Ma intorceam azi de la munca si cum treceam eu printre blocuri pe asa zisa scurtatura spre apartamentul meu vad pe una cu fuste multe care in loc de “FIARE VECHI! FIARE LUAM! ” striga cu tot plamanul “VARZA!!! HAI LA VARZA!!”πŸ˜† si in spatele ei era o dacie papuc rapciugoasa cu usile de la cargo deschise si in interior se intrezerareau niste rotocoale verzi de VARZA!!

Iata ca era home delivery-ului a evoluat incat pana si varza pentru muraturi iti vine la usa.Β πŸ˜†

Si ca de obicei , trecand printre aceleasi blocuri mereu , ma intalnesc cu aceasi caini comunitari , rapciugosi si afurisiti . Dar unul e mai presus decat ceilalti. Asta m-a urmarit ceva timp si cum eu nu eram atenta si vorbeam la telefon ma trezesc cu o pereche de colti pe picior, un marait care a fost urmat de un scheunat tinand cont ca m-am intors la el cu o lovitura in bot cu varful de la bocancii mei de la Military ShopπŸ˜† Nu a apucat sa ma muste…atat imi mai trebuia…si ziua mea ar fi fost perfecta…

 

Well off to work… See ya next timeπŸ˜€

Leave a Reply

