Hmm…Oare?

Nu prea am timp sa scriu…Sunt doua zile la munca si doua stau acasa..dar cand sunt acasa am altele de facut sau dorm incercand sa ma dreg dupa doua zile infernale la munca…

Nu mi-am mai luat inca un job fiindca nu am timp😆 Dar…ma apuc de scoala de barmani!!

IN SFARSIT!!!!

Ieftin , relativ aproape de casa…si nu tine decat 6 saptamani. (Doamne parca fac un anunt pentru un obiect de pe teleshopping😆 ) dar adevarul e ca e un lucru pe care il astept de mult iar acum am posibilitatea de a imi lua diploma. Si daca o iau “ADIO BUCURESTI!!” si “ADIO ROMANIA !! ”

Ma mut!!! Ma duc oriunde , dar nu aici… ca sa fac bani…trebuie sa fiu departe de cloaca. Sper sa reusesc sa plec…Ar fi un pas inainte. Un pas spre mai bine… Un pas spre fericirea pe care cu greu reusesc sa o tin aproape in ultima vreme…

In rest…totul e ok. Cam atat de ok pe cat poate sa fie tinand cont de circumstante.

Prea mult stres…

Prea multi nervi…

Prea mult …orice…

Vreau sa dorm o saptamana si sa ma trezesc in alta parte si intr-un alt timp. Vreau sa fie totul asa cum imi imaginez eu cand ma fac ca dorm dar de fapt contemplez la o alta viata.

Vise…

Dorinte…

Si totusi oricat de mult mi-as dori sa deschid ochii si sa fiu in Anglia , Olanda , Irlanda sau Germania..cand ii deschid sunt tot aici…Tot cu aceasi oameni , tot cu aceleasi probleme…

Noapte buna.

3 responses to “Hmm…Oare?

Leave a Reply

