mda..

mda… e tot ce pot sa zic.. e trist mah.. dupa o saptamana de munca ma simt mai batuta decat atunci cand faceam antrenamente. Stresul psihic e enorm si ma doare capul.

Am fost la tara azi..la gratar. Mancare buna, multi caini si par de caine. Imi miroase parul a tigan spoitor… E tarziu …si maine ma duc la munca. dar stii ce? nu mi-e lene si nici nu ma gandesc cu groaza ca maine muncesc. Desi stresant , imi place la pizzerie. Oamenii sunt de treaba si ma inteleg bine cu ei. Si sunt eu. Nu trebuie sa pun o masca stramba care sa acopere adevarata mea fata. Pot sa ma exprim liber si sa fiu eu pentru prima oara la un loc de munca. Nu le pasa de tatuaj sau de pierce-uri sau de faptul ca ascult cu totul alta muzica decat ei. M-au acceptat asa cum sunt si nu au incercat sa ma schimbe. Asta e bine nu? Eu zic ca este.

Vreau sa ma intrec pe mine si sa imi mai iau un job. Doar asa ca sa vad daca pot. Plus ca ..incepe scoala si aia costa… Mai mult decat imi permit momentan… plus ca …vine iarna si am nevoie de haine noi. Ca nu am decat 3 pulovere si ..nu sunt de ajuns. Vreau haine noi..si vreau sa ma schimb un pic, doar asa fiindca vreau eu. Vreau sa uit multe lucruri , desi imposibil pot sa imi doresc asta nu? Oricum…ma bag la somn… nu mi-e somn dar trebuie sa dorm. E necesar… hmm..in ultima vreme fac multe lucruri necesare… Dar fac si ce imi place…cand am timp… Timpul a ajuns un fel de “azi nu”…

2 responses to “mda..

  1. Pingback: mda.. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Păi mă bucur că îţi merge bine, şi îţi e bine în pielea da. Sincer, eu, oricât de ignorantă eram cândva, îmi păsa chiar daca doar ‘ ‘ atât de privirile suspecte ale celor din jurul meu: asta când adormeam pe banca din faţa meditatorului meu aşteptând să intru, ori mă îmbrăcam cu pantaloni ce aveau turul la genunchi… eh, ce amintiri.

Leave a Reply

