Life just got better…

Well..dupa indelungi cautari , nervi si usi trantite in nas mi-am gasit in sfarsit de munca. La o pizzerie… www.pizzaexpert.ro

It’s not my dream job..but it’s a job nonetheless…  Sunt platita destul de bine ,considerand vremurile cacacioase prin care trece economia tarii, este lejer , cam stresant cateodata, pentru ca job-ul meu implica manevratul de bani ( iar daca gresesc platesc.. ) , iau comenzi la telefon sau online de pe site-ul mai sus mentionat si dau comenzile mai departe catre bucatarie pentru a fi preparate. As I said…not my dream job… but it is a JOB!!

Colegii sunt super. De la manager la bucatar,  pizzer sau livrator toti se poarta super frumos , chiar daca m-au cunoscut pentru prima oara acum doua zile cand m-am angajat. Parca eram prieteni vechi si nu ne mai vazusem de mult… M-au primit cu bratele deschise ca sa spun asa… cu o caldura pe care rar am intalnit-o in cadrul unui loc de munca.

Asa ca daca vreti sa imi auziti glasciorul minunat la telefon , sunati si comandati o pizza. Livram numai in zona Soseaua Centurii – Militari Lujerului.

Altceva nu prea am ce spune , fiindca sunt super rupta de somn dupa o zi luuuuunnnnga la munca… Well… good night si see ya next time!😀



PS:  am inceput sa ma uit la serialul HEROES…and I have to admit that IT RULZ!!!😉

4 responses to “Life just got better…

  1. Pingback: Life just got better… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Măi, ce pot să zic… Mă bucur pentru tine, chiar dacă nu e tocmai o slujbă de vis, e o slujbă. Poate am să sun doar să te salut… Hope that won’t get you in trouble.

Leave a Reply

