Despre ai nostri…

Intrebari formulate de Kriztina .  Puteti vedea intrebarile mele pe blogul ei AICI

1. Ce ti-a placut cel mai mult la Mihai? Ochii..
2. Ce calitati / defecte are Mihai?
Hmm let’s see.. calitati : Stie sa ma asculte.. cand ma deranjeaza ceva isi da seama ceea ce e destul de greu la mine fiindca m-am invatat sa imi ascund emotiile. E calm , simpatic , bun cu animalele… :))  Nu stiu ce sa zic fiindca nu m-am gandit pana acum la asta..Ne stim de prea mult timp incat sa pot sa ii mai diferentiez calitatile sau defectele…Dar bine unul din defecte e ca sforaie …MULT si TARE!! .. :))
3. O intamplare amuzanta cu voi doi. Ok.. Pai ar fi cand am fost la el la tara…si am alergat gaini sa le mutam in alt tarc.. pantalonii OVS nu fac fata la asa ceva :))
4. Ce regreti cel mai mult in relatia cu el?
Hmm nu stiu… Faptul ca nu mai iesim in oras asa cum faceam inainte sa fim impreuna…si cateodata lipsa de singuratate…Ma obisnuisem sa fiu singura..
5. Ce te-a facut sa il alegi?
O veche atractie nu se uita :)) Imi placea de el demult si nah…cand a aparut ocazia am zis Da.
6. Daca ar fi sa iti compari prietenul cu un animal care ar fi acela?
Sobolan de preerie :)) Glumesc … nu stiu.. sforaie ca o gorila , mananca ca un purcel si doarme ca un motan… deci nu stiu..poate o sa faca astia o mutatie genetica intre cele 3 animale mai sus mentionate..

3 responses to “Despre ai nostri…

  1. Pingback: Despre ai nostri… - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

