Liniste

Azi nu am chef de nimic. De ce? E prea liniste…. nu stiu parca toata lumea s-a scufundat intr-un ocean de plictiseala si nimeni nu mai misca nimic. M-am plictisit si vreau sa ma duc la munca , dar nu am loc de munca… Mi-e dor de zilele aglomerate din bar si de oamenii plini de voie buna care dansau , cantau si se simteau bine. Mi-e dor sa fac cocktailuri si sa servesc bauturi colorate si ciudate celor ce aveau curajul sa le incerce. Mi-e dor de sunetul pe care il facea sticla de bere rece cand ii desfaceam capacul cu inelul de inox pe care l-am luat special pentru asta. Acum inelul sta pe degetul meu ca un reminder a ceea ce a fost odata.

Mi-e dor de vremurile vechi cand nu aveam nici o alta grija decat sa ma duc la munca si sa fac stocul cum trebuie.Mi-e dor de rasetele clientilor si chiar de certurile celor care au baut mai mult decat ii tine. Mi-e dor de Sovata, mi-e dor chiar si de Karishma cu muzica lor indiana si cu mirosul pregnant de curry , masala si betisoare parfumate cu iasomie.

Mi-e dor de bautele din parc noaptea, cand ne alergau bodyguarzii si mi-e dor de amicii mei care desi nebuni ma faceau sa rad si sa ma simt bine chiar daca lumea mea era pe pragul sa se prabuseasca…

Mi-e dor de zgomot si urasc linistea asta de rahat care s-a asternut asupra noastra. Mi-e dor de LMC si de datu’ din cap pe ritmurile alerte ale trupei Amon Amarth si cel mai mult mi-e dor de concerte si de aglomeratia din fata scenei. Cand ne duceam ca disperatii sa prindem si noi un autograf de la Haggard , Amorphis , Judas.. parca era frumos atunci…

Si mi-e dor de trupa…Mi-e dor sa cant , sa stau intr-o sala prea mica si prea murdara , aglomerata de ampuri , mixere si microfoane , sa stau cu trupa si sa ne spargem creierii incercand sa scoatem ceva original si non-comercial. Mi-e dor de durerea din gat de dupa o zi de repetitii…Mi-e dor de tot si mi-e dor de mine de atunci, cand nu aveam griji si faceam ce imi placea oricand.

Mi-e dor de voi bah astia care ati uitat ca exist si-mi pare rau ca oricat de mult as vrea nu o sa mai fie nimic niciodata ca altadata….

PA!

3 responses to “Liniste

  1. Pingback: Liniste - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

