46 de chestii despre mine…

Preluata de la Krisztina.

1) Imi place sa ma imbrac cat mai ciudat si non conformist.

2) Sunt pasionata de motociclete si masini.

3) Inca am jucariile de plus din copilarie.

4) Daca imi vine in minte o idee despre un nou hairstyle , ma documentez si noaptea ma tund/vopsesc.

5) Ador pierce-urile si tatuajele.

6) Imi place opera si teatrul.

7) Citesc foarte multe carti ( in format PDF ) in general fantasy , romance sau horror.

8.) Beau FOARTE mult ceai. Preferatul meu este ceaiul verde cu iasomie.

9) Am o colectie impresionanta de betisoare parfumate si lumanari.

10)Am o colectie si mai impresionanta de parfumuri, in special din cele barbatesti.

11) Am o pisica.

12) Imi place sa pictez, ocazional.

13) Imi plac jocurile PC si PLAYSTATION.

14) Fumez foarte mult.

15) Visez sa am o casa mare cu o gradina mare unde sa cultiv legume , fructe si FLORI!

16) Florile mele preferate sunt trandafirii albastri ( desi inexsistenti -decat vopsiti- mie imi plac ).

17) Il ador pe Sirius , motanul meu.

18) Vreau sa locuiesc in Londra.

19) Vreau sa imi iau o masina cat mai curand posibil.😀

20) Imi place mancarea indiana , thailandeza, japoneza si chinezeasca.

21) Ascult cam orice gen de muzica atata timp cat imi place cum suna si nu e manea😀

22) Imi place sa dansez.

23) Imi place sa ies in club si sa fac atmosfera.

24) Am multi prieteni, poate ca daca aveam mai putini era mai ok.

25) Sunt dependenta de laptopul meu,

26) In momentul de fata ascult Turn it UP! de la vecinul de vis-a-vis.

27) Nu mai mananc deloc junk food , prajeli si alte mancaruri prea satioase si grase. Dar din cand in cand ma delectez cu o portie de clatite facute de mine.😀

28) Invat programare web.

29) In curand am sa imi iau diploma de bartender.

30) Nu suport fustele si rochiile dar din cand ma imbrac cu o fusta sau o rochie daca chiar imi sta bine si numai daca trebuie…

31) Ador pepsi twist!
32) Nu beau cafea decat foarte rar, caci mi-e lene sa o fac.

33) Ciocolatele mele preferate sunt After Eight. As manca si 50 de cutii odata😆

34) Filmele mele preferate sunt multe, dar filmele pe care as dori sa le vad acum sunt Eclipse si HP and The Deathly Hallows.

35) Cel mai romantic film care m-a impresionat cel mai mult este PS: I love you.

37) Visez sa ajung actrita de film sau teatru.

38) Nu pot dormi decat daca e muzica pe fundal si o lumina difuza.

39) Numarul meu norocos este 13 si in acelasi timp ziua in care m-am nascut.

40) Imi place sa scriu proza, poezie , romane si nuvele scurte.

41) Imi place sa gatesc dar nu sa spal vasele sau sa fac curat.

42)Sunt o persoana directa din fire.

43) Sunt o fire solitara.

44) Sunt melancolica,posesiva si dramatica. Asta ma ajuta foarte mult cand scriu.😀

45) Imi place sa beau mojito si whiskey cu energizant sau simplu.

46) Am o colectie de peste 400 de filme and counting😀

Leave a Reply

