Constanta – Mangalia – Vama Veche!

M-am intors dragii mei ! Cei drept sunt in Bucuresti de o saptamana dar chiar nu am avut timp sau chef sa deschid blogul si sa scriu.

Cat a durat a fost frumos…

Am fost in Constanta o noapte la Krisztina ( mama mama ce s-a mai intamplat pe acolo dar mai bine nu va zic๐Ÿ˜€ ), am plecat de la ea de acasa impreuna cu Paliu si Nasu’ si am mers in barul rockoteca NORD.

Trebuie sa recunosc ca bar ca acela nu am mai vazut in Bucuresti sau oriunde altundeva. Toata lumea se simte bine , se danseaza , se joaca biliard care e extrem de ieftin ( 2,5 lei fisa๐Ÿ˜€ ), muzica e foarte buna , barmanii sunt de treaba si iti pun piese la cerere fara sa faca gura ca aici in Bucuresti sau sa iti ceara bani pentru asta. E frumos ce mai !

Ce mi-a placut in primul rand este faptul ca nu se pune aceasi presiune asupra noilor veniti asa cum se pune in Bucuresti. In NORD nimanui nu-i pasa cum esti imbracat , daca ai bocanci sau daca esti ultimul bosketar. Esti de treaba si nu faci scandal aiurea , esti OK! si toata lumea te primeste cu bratele deschise.

Am facut cunostinta cu oameni noi , am intalnit cunostinte vechi si am baut bere , whiskey si tequila. Aici preturile nu au fost prea diferite de cele din Bucuresti decat cu sa zicem 1-2 lei la tequila si Whiskey.

Am facut poze , am mancat inghetata ELION (marca exclusiva a jud Constanta ) din satul de vacanta, din acelasi loc din care mancam acum multi ani cu mama cand mergeam vara cate o saptamana in vacanta la mare.

De acolo am plecat a doua zi cu Nasu’ ( Alex ) in Mangalia ca sa luam microbuzul spre Vama Veche. Aici nu prea au fost multe intamplari…

In VAMA !!

In Vama ne-am cazat cu cortul la MEDUZA. Unde spre diferenta de alti ani s-a scumpit substantial. Dar asta nu e singurul lucru care s-a scumpit sau s-a schimbat. In vama eu stiam ca merg rockerii , punkistii , hipiotii si toata gasca de motociclisti. Acum nu am gasit decat cocalari , pitzipoance si niscaiva rokerasi imprastiati pe care daca nu i-as fi cunoscut nici nu as fi observat ca exista.

Au aparut umbrelute pe plaja care acum 2 -3 ani nu erau… S-a inchis EPAVA iar PIRATII e in paragina… EXPIRAT am inteles ca se mai tine inca pe picioare, dar in rest totul a disparut. Magazinele cu bratari , pierce-uri si toale de roakeri au fost inlocuite cu papuci roz , chestii cu sclipici si toale de pitzipoanca.

De obicei ma cazam la VOICU in “vila” lui din BCA si PFL unde incapeam cate 5 insi in pat si ne spalam intr-un dus cu care daca nu aveam grija inundam camera si pe deasupra mai era si apa rece. Dar acum am fost acolo cu gandul “Imi pun cortul la el in curte ” si curtea nu mai era, nici casa si nici inca alte doua case de langa ea.

Acum acolo e CLUB D’OR al lui MUNTEANU… cu piscina in curte , bar , sezlonguri , hamace , ospatari.. Club / pensiune de 3-4 stele in VAMA VECHE!!!!๐Ÿ˜ TRIST!!! Unde sunt betivii si drogatii care urlau si cantau pe plaja ? Unde sunt sticlele de bere la PET aruncate prin santuri ?? Nu mai sunt… Vama s-a cocalarit… A devenit un fel de MAMAIA mai mica si mai trista. Nu cred ca am sa mai merg inVAMA … Deja nu mai are nici un farmec pentru mine…

AM FOST COMPLET DEZAMAGITA!!!!!

Mai bine m-am distrat in Constanta , exact cum nu ma asteptam. Cred ca la anul am sa merg la bulgari sau in Constanta. Depinde de finante. Daca mai apuc pana la anul…

Acestea fiind spuse va urez noapte buna si va las in compania unei piese…

4 responses to “Constanta – Mangalia – Vama Veche!

  1. Multe lucruri / locuri nu mai sunt cum erau…. ma asteptam ca si Vama sa ia expemplul… Este cu adevarat trist, pentru ca acolo ne simteam liberi si fericiti cei care ..”inotam impotriva valului” . Am ramas cu amintiri…

      • o come on! nu e chiar asa rau! vreti numa mizerie si tiganie? nu va place confortu si ordinea? nu traim in epoca de piatra.. ne-am mai modernizat

      • Nu este vorba de epoca de piatra. Oricum dupa comentul tau este clar ca nu ai fost niciodata in Vama VECHE si in consecinta nu stii despre ce vorbesti. Modernizarea nu ma deranjeaza, atata timp cat se pastreaza traditiile. Dar in Vama Veche nu s-au pastrat traditiile. Vama Veche era “lacasul de cult” al hipiotilor , al rockerilor si mai tarziu al punkistilor. Era locul in care uitai de inhibitii si probleme si te simteai bine alaturi de prieteni. Acum a devenit la fel de intepat si incordat ca si alte statiuni pline de oameni care se uita urat la cei cu mai multe pierce-uri sau cu unul doua tatuaje la vedere.

        Asta mie nu mi se pare modernizare…ci mai mult distrugerea a unei traditii. Eu speram ca imi voi putea duce candva fiul sau fiica in Vama Veche si sa ii arat cum obisnuiam sa ma distrez eu cand eram de varsta ei/lui. Dar acum nu mai am unde sa fac acest lucru, fiindca modernizarea de care vorbesti tu a stricat tot ce era mai frumos la acel loc.

Leave a Reply

