New Look + Vama Veche

O mica schimbare de look al blog-ului.. iar…

Trec prin multe schimbari in ultimul timp asa ca si blogul meu va tine pasul cu mine.

Sper sa va placa noul skin.😀

Maine plec in Vama Veche impreuna cu Mike ( my boyfriend ) , dar mai intai vom face un popas in Constanta la Krisztina.

Nu am mai fost la mare vara de vreo 3 – 4 ani , ceea ce pentru mine e neobisnuit , tinand cont de faptul ca inca de mica ma duceam in fiecare vara la mare cu mama si stateam cate o saptamana.

Dar am crescut , m-am maturizat , lucrurile se schimba si noi ne schimbam odata cu ele.Schimbarile ce vor veni in urmatoarele cateva luni vor fi in mai bine sper eu.

Vara asta ma apuc si de cursuri ca sa imi iau diploma de bartender, cu ocazia asta poate reusesc sa ma si angajez undeva pe acest post. Criza m-a lovit si pe mine si simt cum barcile se scufunda asa usor pe zi ce trece. Nu mai pot sa fac tot ceea ce imi place fiindca trebuie sa ma gandesc in mod constant la facturi , intretinere , ce pun pe masa in seara asta s.a.m.d…

E greu , nu zic nu , dar stiu ca o sa fie si mai bine😀 Dupa furtuna mereu rasare soarele…

Sunt optimista desi cu greu reusesc sa fac asta.

Oricum o sa lipsesc o perioada de pe blog asa ca va rog sa ma scuzati dar nu o sa mai scriu nimic o vreme ….

Pana atunci , va las cu o piesa si cu un adio.. temporar…

Leave a Reply

