Vitas – o noua pasiune

Dupa cum multi stiti eu am o pasiune pentru teatru , dar si pentru muzica. Ascult cu placere diferite genuri de muzica , iar in ultimul timp m-am axat foarte mult pe muzicienii ( cantautorii ) de opera . Printre ei este si Vitas.

Vitas este un baiat ( in ciuda varstei lui il pot numi baiat deoarece are trasaturile de copil pastrate ) cu o voce superba.

VitaliyVitalikVladasovich Grachyov ( Vitas ) este rus , cantaret pop, actor si designer vestimentar nascut pe 19 Februarie 1979 la Daugavpils , Latvia SSR.

Muzica lui este chiar greu de categorizat. Influentele pop, jazz , techno, folk , dance si clasic o fac sa fie greu de pus intr-un anumit gen.

Rusa cantata si vorbita de el , m-a facut sa imi schimb total parerea fata de aceasta limba care pana acum mi se parea greoaie si dura. Suna divin.

Anul trecut in februarie 2009 a fost la Bucuresti si a concertat la Sala Palatului. Din pacate nu am stiut de eveniment atunci si nu am putut sa ajung. Mi-ar fi placut sa il aud live deoarece muzica lui ma inspira si ma atinge intr-un mod deosebit.

Dar ca sa nu mai lungim prea mult vorba va las in compania a catorva melodii care mie imi plac in mod deosebit.

Mai multe despre VITAS gasiti AICI

Enjoy!

One response to “Vitas – o noua pasiune

  1. Daca va place Vitas, daca il gasiti extraordinar la fel ca si mine si multi altii, daca doriti sa incingeti discutii interesante despre cariera si viata cantaretului cu alti admiratori si fani, va invit pe forumul http://www.vitas-romania.ro si in curand si pe site la aceeasi adresa.Va astept cu drag pentru a afla mai multe despre acest artist exceptional!

Leave a Reply

