As if…

Cred ca multi ne amintim de acea perioada cand eram rebeli.. Si viata avea cu totul alta culoare … Ei bine pentru mine a fost la o varsta destul de frageda sa zicem cand am luat lumea de coarne si am trait pe propiile mele picioare, departe de parinti si de caminul oferit de ei. ‘

Si cand faceam eu pe rebela , ma uitam la un serial care ma pasiona atat de mult , incat acum dupa atata timp il revad cu placere si imi amintesc cu drag de vremurile trecute.

Am suferit , am trait si mi-a placut ! Nu regret nimic. Nu am de ce . A fost o experienta. Cateodata chiar imi doresc sa ma intorc in timpul ala … poate ca daca as putea sa o fac m-as distra de zece ori mai mult acum decat atunci.๐Ÿ˜€

Oricum …vroiam sa va zic de serial๐Ÿ˜€

Se numeste As If si il puteti gasi pe youtube.๐Ÿ˜€

Este un serial britanic despre vietile a 6 adolescenti. Absolut GENIAL serialul!

Daca il gaseste cineva si pe vre-un torent il rog sa imi spuna caci il caut de ceva vreme si nu am reusit pana acum nimic…

Oricum enjoy the show… and by the way… I identify myself with Sooz…๐Ÿ˜€

Leave a Reply

