Pitzipoancele…din tramvai!

Acum vreo doua zile ma duceam si eu ca tot omul sa imi cumpar niste blugi, o pereche de adidasi… ca deh doar vine vara si tre sa ma innoiesc.

Dupa spusele unei prietene de-a mamei, cum ca in AFI PALACE gasesc blugi cum vreau eu ( Blugi Tigareta – pt cine nu stie ce sunt aia google it! ) , fara sa mai stam pe ganduri ne-am imbracat  si am iesit in cautare de blugi si am zis ca daca tot sunt acolo sa imi iau si niste adidasi mai acatarii din Leonardo ca auzisem eu de la cineva ca au promotii acum in prag de vara.

Toate bune si frumoase pana acolo. Desigur ca orice MALL care se respecta trebuie sa fie plin de cocalari si pitzipoance, altfel nu e in “trend”. Si normal cum eu si mama nu aratam nici pe departe a persoane care frecventeaza in mod constant aceste Mall-uri ieseam in evidenta ca lupul printre oi.

Dupa zeci de priviri “ucigase” si comentarii insipide de genul ” Ia uite ce culori are aia in par” sau ” ia uite ce belciug are aia are in buza /nas/prin urechi”, probe peste probe si dezamagirea de a ma privi intr-o oglinda imensa in cabina de proba am reusit sa imi iau o pereche de pantaloni de la OVS ( sper sa ma tina … ) si o pereche de adidasi de la Leonardo din piele intoarsa.

Acum sa nu va ganditi ca am dat o gramada de bani pe ele ca nu e asa😆

Am mers si prin Real sa facem ceva cumparaturi de-ale casei si dupa ce am fumat linistite o tigara afara pe banca am plecat spre statia de tramvai care sa ne duca acasa.

Puteam sa luam orice asa ca am luat tramvaiul 47. Nu sunt 100% sigura de ruta acestui tramvai dar cred ca duce si prin Rahova sau ceva de genul…

La vreo doua statii de AFI se urca trei pustoaice , care nu cred ca aveau mai mult de 17 ani ( daca ii aveau si pe aia ) imbracate in cel mai “trend” dintre trenduri. Toate in colanti mulati pe buci , tricouri mult prea scurte bune pentru nepoata-mea care are 9 ani si in balerini la ” moda” . Una din ele suita pe niste tocuri de 10 cm… Saraca imi era mila de ea la cum mergea parca mai avea un pic si se rupea de la mijloc.

In fine. In tramvai era si un baiat. Dragutel , curatel, cu ghiozdanul in spate, la liceu cel mai probabil in clasa a 10-11 cel mult. Oricum se vedea pe el ca e cocalaras asa un pic.

Fetele se asezara pe scaun in fata mea ( in stanga )  si el era in spatele meu pe dreapta. Dupa rasete si aruncaturi cu “ochianul” catre saracul baiat care se uita la ele si nu stia ce sa creada , ce sa zica , ca se simtea vizibil rusinat ca se uita alea trei la el si tot arata cu degetul spre el,  doua din personajele noastre principale se ridicara de pe scaun razand cu telefoanele in mana cu gand sa mearga spre baiat.

Baiatul s-a ridicat usor in capul oaselor pe scaun ( fiindca statea asa “shmekereshte”  tavalit pe jumate din culoarul dintre scaune ) si a asteptat sa vina “bomba” .

S-au dus cele doua “frumuseti ale naturii” cu bucile pe afara si cu  curul bombat mai ceva ca “frumusetile ” de pe Matasari , cu buricele la vedere , cu kilogramul de var pe fata si cu genele facute ” A la panza de paianjen” sa ii ceara “idiu de mess” .

“Fata aia e mai timida asa , dar am venit noi sa iti cerem idiu de mess pentru ea.” Spuse una din ele falfaind din “paienjenis” cu telefonul in mana cu mesageria deschisa.

“Aa… bine…” Zise el cu juma de gura dupa ce se uita la aratarea care statea pe scaun si se uita ranjind spre el.

I-au luat id-ul  – prost o fi daca l-a dat pe cel corect😆 –  si au coborat impreuna la aceasi statie. Probabil Pitzi vroiau sa il urmareasca pe Shmekerash… fiindca prea mare sa fie coincidenta.

Desigur eu nu am putut sa ma abtin si tot timpul asta ( 2 statii de tramvai ) am ras continuu cu mama care incerca sa ma faca sa tac ca se uita lumea la mine ,dar atat de tare ma interesa pe mine. Numai de le faceam pe alea sa se simta prost si eram fericita. Dar din pacate fara sorti de izbanda. Femeia , pardon “aratarea” care iese in halul ala pe strada , cu hainele de pe vremea cand erau inca hranite cu biberonul si adormeau cu suzeta, nu prea se rusineaza cand rade cineva de ele, ba din potriva se cred si mai importante!!

Eu una ma lovesc zilnic de astfel de aratari, fie pe strada, la scoala , in masina , in metrou… oriunde dau de cate una din asta si mai ales in magazine …nu pot sa ies nici la tigari ca dau de o pitzipoanca.

Nu declara nimeni sezon de vanatoare la Pitzi ? Eu una as veni bucuroasa.

Ei bine ca sa nu va mai plictisesc ( fiindca eu cred ca va plictisesc cu postul asta kilometric ) am sa inchei aici si sper ca v-a placut sau mai bine zis sper ca ati inteles ceva din ce am scris eu aici.

Morala : FERITI-VA DE PITZIPOANCE !! MERG IN TURMA!

One response to “Pitzipoancele…din tramvai!

Leave a Reply

