Ligeia

Multi sunt cei ce se uita la filme horror, dar putini se uita la filme horror de calitate.😀

Cautam si eu un film ” decent ” la care sa ma uit si am dat peste un nume care brusc mi-a atras atentia.

Dupa cum stiti din “About me” mie imi place sa citesc. Si citesc mult. Mult de tot … foarte mult!! si printre cartile care mi-au cazut in mainile mele dibace se numara si povestirea scurta  Ligeia scrisa de Edgar Alan Poe.

Mare mi-a fost mirarea sa vad ca in 2009 producatorii DarcFilms au facut o reecranizare dupa filmul din 1964 “The tomb of Ligeia”.

Din pacate pe cel din 1967 nu am putut sa il gasesc , dar l-am vizionat cu placere pe acesta.  Nu vreau sa va stric surpriza asa ca nu am sa va spun prea multe despre film, dar am sa va spun sa va tineti bine!

Pe mine una , acest film m-a impresionat in primul rand prin simplitatea lui. Desi filmat in era efectelor speciale , faptul ca producatorii au hotarat sa il lase cat mai simplu m-a facut sa il plac si mai mult. Nu zic ca nu exista deloc! Sunt cateva efecte speciale , dar finute , simple si estetice , ce au rolul de a antrena si mai mult imaginatia privitorului.

Acest film este perfect pentru fanii lui Poe cat si pentru fanii stiintelor oculte,a metafizicii si a filmelor horror simple, cu un subiect nu foarte dezbatut si fara kilograme de sange fals si machiaj special.

Printre actorii de marca din acest film se afla si Mackenzie Rosman ( pe care multi o stiti din 7Th Heaven unde a jucat rolul lui Ruthie Camden ), Eric Roberts, Wes Bentley si frumoasa Sofya Skya in rolul Ligiei.

Mai multe detalii puteti gasi AICI.

Acum va las sa vizionati trailerul , care sper sa va indemne sa luati filmul daca vorbele mele nu au fost de ajuns.

Enjoy!

Leave a Reply

