OMG OMG !! UNATC fever!!

Nu v-am zis pana acum ,dar va zic acum !!😆

Ma duc la UNATC !!!

M-am hotarat si am sa fac facultatea la UNATC, sectia Teatru. Este un subiect de care m-am simtit atrasa inca de mica , doar ca pana acum nu am realizat ca POT sa si fac fata la asa ceva. M-am documentat despre probele de admitere si sunt chiar usoare!! Bine stresul care o sa ma cuprinda e de nedescris, caci desi par usoare probele , e destul de mult de invatat si de exersat. Am sa fac totusi cursuri pregatitoare la ei , dar am sa ma ocup si singura acasa , cu ajutorul Krisztinei la anumite capitole😀 si am sa merg sa incerc sa fac si ceva experienta , asa ca sa para dosarul mai interesant. :-D  Festivale de teatru , grupuri teatrale , treburi din astea asa , culte😆

DE ABIA ASTEPT!!!

PS: mai am un an pana ajung acolo😆😦

5 responses to “OMG OMG !! UNATC fever!!

  1. Felicitari pentru determinare! E mare lucru sa stii ce vrei in viata si mai ales sa ajungi sa faci ce-ti place, asa ca nu pot decat sa-ti doresc sa te insoteasca rabdarea, ambitia si perseverenta!!Succes!

    • Mersi mult😀

      Stiu e ca un pic cam haotic postul , dar era tarziu, eram obosita si nu aveam rabdare sa stau sa scriu , dar pe de alta parte muream de nerabdare sa impart vestea :)) E cam complicat asa… 😆

      PS:\\ Ma bucur ca ti-a placut :*

  2. wow, asta e super tare! felicitări pentru decizie, pentru curaj, mai degrabă… facultăţile de arte(?) – teatru, cinematografie, modă, de-astea – mi se par foarte dificile în România, nu ştiu exact de ce. dar bravo ţie şi spor, la învăţat, repetat, recitat!

  3. repetiitile pentru piesa de teatru in care joc au reusit sa imi schimbe total viziunea asupra teatrului, in sensul ca m-am dus stiind ca este dificil , si acum pot spune clar ca este extrem de dificil…detalii pe care normal nu le vezi, din exterior, totul este repetat de zeci, sute de ori, nimic nu este lasat in voia sortii, pana si mersul, privitul, toate sunt atent studiate. s-ar putea sa te pot ajuta cu mai mult decat credeai tu , pana la urma:))

Leave a Reply

