Intrebarile ei…raspunsurile mele

Asa cum bine stiti eu si Krisztina avem obiceiul sa facem diverse quiz-uri una despre alta. Asa ca iata cel mai nou quiz😀 Geamanul acestui post il puteti gasi AICI

1. Care era parerea colegilor din liceu despre tine si cat de diferita este fata de cum esti tu cu adevarat?

Ei bine colegii ma urau. Fiindca ascult rock si ma imbrac de cele mai multe ori in negru, iar atunci ma imbracam numai in negru , aveau impresia ca sunt genul de persoana cu nasul pe sus , increzuta, satanista (😆 )  si desigur betiva , nespalata si tot asa. Adevarul e ca atunci nu ma purtam prea bine.. eram foarte dura cu lumea din jur si eram poreclita ” Regina ghetii” fiindca nu aveam nici un iubit in scoala , nu eram populara si nu ascultam manele ( ca restul de 99% din colegii mei). Aveam cativa amici cu care mai stateam la fumat in spatele scolii si cam atat. Asta a fost prima lor impresie. Dupa aceea au inceput cu adevarat cursurile si dintr-o data am fost considerata tocilara fiindca ( believe it or not! ) aveam cele mai mari note din clasa si eram a-8-a eleva cu medii numai de 9 si 10 din tot liceul de la frecventa zi.

Din aceasta cauza eram placuta numai cand era un test sau ceva caci toti incercau sa se puna bine cu mine poate le dau si lor sa copieze. Chiar si acum, parerea lor despre mine este ca sunt “Regina Ghetii” si “tocilara de la B”😆

In realitate sunt o persoana sociabila , respectoasa si sub nici o forma nu sunt o tocilara😆 , ma spal zilnic chiar de 2-3 ori pe zi si pot sa spun ca nu sunt nici satanista si nici betiva😆 Sunt un om normal cu griji cotidiene , o rock-erita , un om liber.
2. Sotul tau este in moarte cerebrala si medicii te pun sa decizi daca esti de acord cu donarea de organe, ochi si piele. Ce faci? Detaliaza.

Imi e destul de greu sa raspund la aceasta intrebare. Pe de o parte ar fi faptul ca de pe urma sotului meu multi oameni ar avea o sansa sa traiasca cu ajutorul organelor sale. Dar pe de o parte nu as avea inima sa ii las sa il mutileze pentru ca altii sa traiasca , cand el nu mai este. Stiu sunt egoista. Dar trebuie sa ma gandesc si la faptul ca el cu siguranta nu ar fi vrut sa fie mutilat dupa moarte asa cum nici eu nu as vrea si probabil nici el nu ar lasa sa fiu mutilata..
3. Ce anume nu iti place la tine din punct de vedere moral? De ce?

Sunt prea dura cu oamenii din jur. De multe ori cred ca daca as fi fost mai draguta cu anumite persoane poate acum nu m-a mai ura atata lume. Obisnuiesc sa ma cred superioara  si asta nu imi creeza o imagine prea buna in fata multor oameni… Oh da… si vorbesc prea mult.😆
4. Ce te poate enerva in cateva secunde si ce te poate calma la fel de repede?

Ce ma enerveaza in cateva secunde… Cineva care tipa la mine sau face un lucru dezgustator cum ar fi sa raneasca un animal de fata cu mine. Ma calmeaza o tigara , un pahar cu vin si o muzica buna.😀 Si sa nu uitam de After Eight😆


5. Nu ai putea sa iubesti niciodata pe cineva care…?

Nu as putea niciodata sa iubesc un om care nu ma lasa sa fiu eu si vrea sa schimbe tot la mine. Daca s-a indragostit de mine , inseamna ca ma iubeste asa cum sunt , nu cum vrea el sa fiu.


6. Ce sacrificii ai fi in stare sa faci pentru cineva drag?

Depinde de relatia pe care o am cu acea persoana . Dar in mare … doar cerul este limita.
7. Orasul preferat din Romania este? De ce?

Cluj. Este un oras linistit , frumos , curat , plin de oameni draguti si respectosi. In transportul in comun oamenii nu sunt asa crispati si incruntati ca in Bucuresti. Vezi oameni zambind pe strada fara nici un motiv anume , doar fiindca ziua este insorita sau ca a inceput ploaia intr-o zi calda de vara. Nimeni nu te claxoneaza ca te misti mai incet cand treci strada si nici nu iti e frica ca te ataca careva cand iesi seara la magazin.
8. Ziua cea mai groaznica din viata ta a fost..?

Cand a murit tata. Atunci a fost singura zi din viata mea cand totul in jurul meu parea sa se naruie si ca cerul sta sa se pravaleasca peste mine … Tristetea care ma inconjura, panica si socul care m-a cuprins cand l-am vazut fara suflare a fost mai mult decat mi-as fi imaginat. Si desi credeam ca sunt pregatita pentru acest moment , m-am inselat. Nimeni si nimic nu te poate pregati pentru moartea unui parinte.
9. Replica cea mai oribila care a folosit-o vreun baiat pt a te agata a fost?

“M-am pierdut in paharul tau si tu esti pe cale sa ma bei. Dar nu imi e frica , stiu ca am sa ajung in interiorul tau unde o sa cunosc fericirea. ” – Desi interesant formulata nu este decat o aluzie proasta la sex…😐
10. Pentru o seara spicy , barbatul trebuie sa fie imbracat…? Descrie cum decurge seara cea mai faina si hot in viziunea ta.

Ca seara sa fie perfecta trebuie sa fie imbracat cu o pereche de pantaloni negri , cu o croiala simpla dar totusi eleganta, camasa alba si un sacou negru din stofa englezeasca, iar in picioare sa aibe o pereche de bocanci englezesti.

O masa in doi , pe acoperisul unei cladiri din centrul orasului, seara. Dedesuptul nostru , intregul oras in forfota sa nocturna , total inconstienti de prezenta noastra, ce ii privim de sus ca niste zei. O cina simpla , dar foarte gustoasa, cu un vin rosu demi-dulce …sa fie vinul meu preferat. Dupa masa un desert cu multa frisca , vanilie si caramel. De preferabil inghetata. In surdina sa se auda acordurile dulci ale lui Debussy si noi sa dansam , alunecand pe ritmul muzicii, visand …iubind…si sa povestim tot ce nu stim unul despre celalalt.

5 responses to “Intrebarile ei…raspunsurile mele

  1. Intrebarile Krisztinei sunt mult mai grele( sper ca intelegeti sensul cuvantului “greu” in cazul de fata).Vianne, tu ai fost mai blanda si ai cam menajat-o! Sau pur si simplu, asta arata ca sunteti si diferite, nu doar asemanatoare.Oricum, a fost fain! Am citit ambelele “interviuri”.La mai mare!

Leave a Reply

