Luceafarul de pe Triburi.ro

Iata ca am revenit dupa o perioada lunga de absenta nemotivata. Pur si simplu nu am stiut ce sa scriu , cum sa scriu si nici nu am avut chef sa o fac ,asa ca nu pot sa va mint inventand cine stie ce minunatii de scuze ticluite in comfortul camerei mele semi-intunecate si caldute din “preamaritul” si “preafrumosul” Bucuresti.

Ce am facut in ultima vreme ?

Ei bine am vizionat 4 sezoane din serialul Andromeda Ascendent , primele 2 sezoane din Two and a half men si alte cateva filme despre care va voi povesti in alt post😀

Acum insa as vrea sa spun despre o poezie scrisa , sau mai bine zis remodelata de un jucator de pe Triburile.ro.

Ce este Triburile.ro? >> Un joc browser care se petrece in evul mediu , iti construiesti o armata , iti cresti satul , iti faci nobil si te duci sa ii casapesti pe alti jucatori de pe langa tine sau cel mai des satele de barbari sau satele bonus care sunt cele mai “roditoare” parerea mea. De asemenea poti adera la un trib , care e un fel de familie , asta daca nu cumva intemeietorul lasa intreaga factiune de izbeliste si se cara in triburile mai “calde”.

Dar lasand asta la o parte , ca v-am mai povestit eu de Triburi intr-un post mai vechi , acum vreau sa va arat poezia “Luceafarul” scrisa Triburile Style de catre jucatorul/jucatoarea Nuti2009.

Pe mine una m-a distrat asa ca enjoy !

A fost odata ca-n povesti
A fost ca niciodata
Din triburi mari , imparatesti
Un trib ce-avea o poarta

La poarta tribului statea
Un paladin maret
Si-n spate i se ascundea
Un jucator istet

Si-avea in sat doar lancieri
Acoperiti de spade
Ce-l aparau si azi si ieri
Ca satul sa-i dea roade

Avea si 2-3 cavaleri
Si cinci mii de topoare
Ce atacau neincetat
Dusmanul sa-l doboare

Cobori in jos tu nobil bland
Alunecand pe-o raza
Si intra-n sat innobiland
Cand prostu` nu-i pe faza

Si cum mergea el inspre sat
Alaturi de topoare
Vazu-n calatoria sa
O mie de popoare

Dusmanul lui in sat avea
Destul de multe trupe
Dar paladinul sau avea
Pe fatza multe bube

Avea un nas de 7 cotzi
De zgaria pamantul
Si-o caramida in chiloti
Sa nu-l doboare vantul

De-atata dor nealinat
S-a basicat la piele,
Intr-un tarziu n-a mai rabdat
Si a-nceput sa zbiere

Paladin mic vedeate-as chior
Si putrezit la soare
Eu satul ti-l innobilez
Si plec la o tigare

Al nostru paladin urat
Credea ca o sa scape
Dar din pacate n-a putut
Si-a mers sa se ingroape

Asa mereu a-nnobilat
Al nostru jucator
Dar intr-o zi el s-a lasat
De-al nostru joc ushor

El a-mpartit satele lui
In numar de o mie
La aliati dusmani si trib
Si restu ti-a dat tie

Si ai venit la el plangand
Sa-tzi dea unul si tzie
Te-ai obosit tot asteptand
Degeaba mi-a dat mie

Acum eu cresc ushor ushor
Fac valuri de topoare
Si tu suspini incetishor
Ca n-ai sat asa mare

Aici se temina in taina
Marea poezie
Despre un jucator
Ce mi s-a opus mie.

2 responses to “Luceafarul de pe Triburi.ro

  1. Poezia aceasta a fost creata de catre Black.Rider, adica de mine in urma cu 5-6 ani cand jucam pe primul server Clasic🙂 restul doar au preluat-o😛

Leave a Reply

