Leapsa nr 2

Aceasta este o noua leapsa luata de la Emily de pe Devbeau.forumgratuit.ro. Mi s-a parut interesanta asa ca am postat-o aici impreuna cu raspunsul meu.

Aceasta leapsa poate fi luata de oricine doreste sa o ia.

Enjoy!


1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi această? Motivează alegerea făcută! (Dar într-un film? Dar într-un cântec?)

The vampire diaries – L.J. Smith (carte) , Avatar (film ) , cat despre cantec chiar nu am nici o idee…

2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Vianne … si daca as fi baiat as alege Mariusz

3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru 1 an şi de ce?

Olanda !! It’s a must !! De ce? Pentru oameni si pentru imprejurimi, starea de spirit din anumite orase, mai ales Amsterdam. Si nu neaparat pentru narcotice and stuff cat pentru faptul ca pot sa ies pe strada imbracata oricum imi vine mie in cap si nu s-ar uita nimeni ciudat la mine si nu ar exista susoteli pe strada sau in transportul in comun. Si in plus as putea sa ma duc intr-o cafenea sa imi iau o ciocolata calda sau un ceai aromat si sa stau sa scriu la un roman ore in sir fara ca ceilalti de pe langa mine sa se uite urat sau sa ma streseze chelnerita /chelnerul cu intrebari de genul “Mai doriti ceva? ” Stiu ca e treaba lor , dar mie nu imi place , mai ales daca fac ceva sau port o conversatie cu cineva.

4. Care e visul cel mai neobişnuit pe care l-ai avut şi pe care ţi-l aminteşti?

In general visez ciudat Multe lucruri pe care le scriu sunt bazate pe vise de-ale mele . Dar daca ar fi sa aleg un singur vis ar fi acela cand am visat ca ies din canalizarea din baia fostei mele locuinte omuleti mici si negri   , cu fete de caine si maini de maimuta care scuipau apa pe jos. Eram mica si m-am si speriat atunci.Cel mai dubios a fost ca a doua sau a treia zi s-a infundat canalizarea si a dat pe afara chiar in baie.😆

5. Povesteşte o zi din viaţă ta imaginându-ţi că eşti un animal.

Well daca as fi un animal as fi cu siguranta o felina. Fie o pisica domestica , fie o leoaica din savana. Dar cred ca am sa merg pe pisica domestica.

As sta toata ziua la umbra ,intr-un loc cat de cat caldut , as bea laptic cu miere si as manca numai carnita de pui sau curcan. M-as juca cu un ghem mare de lana neagra , iar eu as fi tot neagra cu niste ochi mari si albastri.. Si desi sunt domestica , nu as avea un stapan care sa ma considere un animal de companie ci mai mult de atat , un membru al familiei.
6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?

Nu cred ca m-as simti mai bine sau mai rau in pielea altcuiva, dar chiar si asa ,cred ca as alege sa fiu in pielea Angelinei Jolie si nu pentru Brad Pitt ci pentru faptul ca ea este o actrita superba , foarte buna in aceasta materie si este si actrita mea favorita. Deci de ce nu ? As avea ocazia sa joc intr-unul din filmele ei si sa ma simt in pielea personajului repectiv. Fame and fortune sunt doar o alta latura. Mi-as lua o motocicleta si m-as plimba cu ea prin oras si as merge la cele mai tari party-uri dupa care m-as duce acasa sa imi vad de copii.
7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?

Primul meu gand ar fi catre cei dragi si daca ei sunt bine acolo unde sunt si daca o sa se mai intoarca vreodata. Cat despre ce as face.. pai ce ar face fiecare om? As face tot ceea ce in mod normal nu pot sa fac. 😀

3 responses to “Leapsa nr 2

  1. In legatura cu Olanda stii ca am cunostiinte pe acolo…partea nasoala este ca nu prea mai vezi oameni sa intre in baruri cluburi, decat nefumatorii. Nu este permis sa fumezi in locuri de genul si atunci multi prefera sa stea pe afara…si la cum te cunosc pe tine, nu stiu cat de mult vei rezista intr-un bar fara sa fumezi…. Iar ca lume si asa… imi spunea ca nimic nu este ceea ce pare… praf in ochi si cam atat…:(

  2. Nici nu stiu cum sa incep…….Unu la mana …am dat peste blogul tau cautand niste joburi(barman) si by the way din modestia cu care ai scris in anumite postari inteleg ca esti o barmanita priceputa,bv tie si tine-o tot asa!!!! ….
    Acum partea importanta….e fenomenal jocul asta “leapsa” …imi place la nebunie ideea si daca nu o sa te superi voi posta si eu pe blogul meu jocul…..

    Acum sa scriu si eu raspunsul la joc …chiar daca nu mi-a fost predata stafeta!!!

    1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi această? Motivează alegerea făcută! (Dar într-un film? Dar într-un cântec?)

    R:OCOLUL PAMANTULUI IN 80 DE ZILE- Jules Verne(asta as face si in realitate); Madagascar (sa merg la un party de-al lui King Julian); melodie??? …greu ….cred ca Israel Kamakawiwo’ole-White sandy beach sau Bob Marley – Three Little Birds

    2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

    R:Jhon….si fata Ana

    3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru 1 an şi de ce?

    R:Jamaica-Pentru tot ce are de oferit…atmosfera,locuri,muzica si accentul lor…sau orice alta insula tropicala

    4. Care e visul cel mai neobişnuit pe care l-ai avut şi pe care ţi-l aminteşti?

    Am visat odata ca am murit si timp de o saptamana am fost nevoit sa vad pe toti cei care ma plangeau ….sau nu…..groazinic sentiment…urat vis….

    5. Povesteşte o zi din viaţă ta imaginându-ţi că eşti un animal.

    pai ar fi cam la fel ca orice alta zi…..

    si serios vorbind …nu stiu o pasare migratoare…sa vad cat mai mult din lumea asta….

    6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o?

    R: Buna intrebare…daca as alege pe cineva si bineinteles daca ar si exista,,,as alege pe Dumnezeu…Sa fiu o zi in pielea lui sa vad cum merge treaba si ce tre sa fac…

    7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?

    Ce s-a intamplat? De ce sunt singur?……si …”CAt de tare!!!!” (bineinteles asta ar fi in primele momente….apoi o sa o dau in filozofii tristete si singuratate)

    La final vreau sa iti spun ca mi-a placut foarte mult ideea ta de a sta singura si nederanjata intr-o cafenea….dar fara sa crezi ca sunt rautacios,lucru asta il poti face in multe cafenele fara sa fi privita urat ,nu doar in olanda…pai ia sa vi tu la mine in jamaica sa stai pe un sezlong,la umbra unui copac,langa apa scriind la romanul tau si sa nu imi spui tu mie ca nu ar fi divin….

    cheers!!!!

    • Ar fi. dar cum eu nu am fost niciodata in Jamaica , nu am de unde sa stiu cum e😀 Dar daca ma iau dupa miile de videouri cu Bob Marley pe care le-am urmarit tind sa iti dau dreptate😀

      Ma bucur mult pentru ca ai luat si leapsa si ma bucur ca am un nou cititor pe aici😀

      Have Fun in continuare!😀

Leave a Reply

