Jurnalul lui Trent ( mini fic + 18 )

~~ part 2 ~~

Stiu ca nu am dreptul sa cer nimic de la viata sau de la societate din moment ce eu nu dau nimic ci doar iau , cat mai mult , cat de mult pot sa duc si uneori chiar si mai mult de atat. Ma plimb prin viata ca gasca prin lac si nu se prinde nimic de mine. Nu ca nu s-ar putea. Dar nu vreau eu. Nu vreau sa ajung sa fiu ca tatal meu care a lucrat 40 de ani la aceasi firma de cacat si dupa aia a murit si nu a realizat nimic. Sau ca mama care si acum plange dupa el si dupa viata ce ar fi putut sa o aiba daca ar fi luat acel tren…sansa vietii.. DACA… ce cuvant urat… cand zici ‘daca’ nu esti sigur de nimic. Eu prefer sa fiu realist. Sa nu imi creez vise despre ce sau cum as vrea sa fiu , sau sa am sau sa fac. Nu are rost caci viata mereu te va fute dupa cum vrea ea si oricat ai vrea nu ai sa iesi de aici de unde esti. Esti un nimic in lumea nimanui , iar eu sunt la fel ca tine si ca el si ca ceilalti. Doar ca eu nu ma mai amagesc cu ganduri si iluzii asupra unei vieti mai bune. Eu doar prefer sa stau in strada sau la Dan acasa.. unde e mai cald si sa fumez linistit o babastoaca lunga si tare care sa ma lase lat pe podea si sa nu mai fiu in stare nici sa deschid gura sa respir. Imi place senzatia asta de pierdere, de moarte. Cel putin asa sunt imun la cei si toate cele din jurul meu. Sunt imun la plansetele mamei , la ochii ei inrositi cu care vine sa imi spuna “Buna dimineata”, sunt imun la glumele de cacat ale lui Silviu , care in loc sa se gandeasca ca poate ar face si el ceva bani daca se duce la munca ,sta cu noi si pierde timpul lui si al nostru. Eu lucrez , sigur ca da. Dar fac ceea ce imi place. Jurnalismul a fost mereu punctul meu forte inca de mic. Si tot aici sunt si acum… Si lucrez de acasa.. nu am birou , nu am ora , nu am nimic. Stau si dau un mail cu subiectul. Asta da munca pentru mine !!

Acum va rog sa ma scuzati , dar eu o sa fiu cam ocupat , caci voi mai bate un cui in memoria … tuturor celor ce ar trebui sa fie aici si nu mai sunt!

Ave!

One response to “Jurnalul lui Trent ( mini fic + 18 )

Leave a Reply

