O mica leapsa

O mica leapsa preluata de la Madalina

Patru filme care mi-au plăcut :
– Avatar
– Juno
– 10 things I hate about you
– Step up 2 the Streets

Patru cărţi care mi-au plăcut :
– C.S. Lewis – The Chronicles of Narnia
– Marquis de Sade – 100 Days in Gomora
– A. Bertram Chandler – Familiar Pattern
– Aleister Crowley – The Lost Continent

Patru prieteni apropiaţi :
– Krisztina
– Mihai
– Raluca
– Ramona

Patru mâncăruri preferate :
– Friptura de vita in sange cu sos de vin rosu si rozmarin
– Fructe de mare cu spaghete si sos alb
– plăcinta de dovleac sau /si mere
– Mancarea mexicana

Patru lucruri pe care le-am făcut azi :
– Am scris un nou capitol
– Am dormit
– Am inghetat afara pana la magazin
– Am fumat un pachet de tigari

Patru locuri unde am dormit :
– La Mihai
– La Cristi si Madalina
– Medgidia. la Krisztina
– Vama Veche. Undeva intr-o cabanuta minuscula si rece.

Patru ţări pe care le-am vizitat :
– Anglia
– Germania
– Olanda
– Irlanda

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic :
– WordPress.com
– Fairy-Fiction.myforum.ro
– Triburile.ro
– Youtube.com

Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu :
– Un pachet de servetele umede
– Un stack mare cu DVD-uri blank
– O cutie cu lapte Mili
– Veioza

Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi :
– Tricou cu Dark Funeral
– Pantaloni scurti
– hanorac mov
– Blugi

Patru profesori preferaţi :

– Profu de română
– Profa de engleza
– profa de informatica
– profa de contabilitate

Patru colegi de bancă de până acum :
– Cosmin
– Andra
– Isabela
– Florin

Patru numere preferate :
– 13
– 26
– 18
– 7

Patru poeţi preferaţi :
– George Bacovia
– Charles Baudelaire
– Ion Minulescu
– Edgar Alan Poe

Patru concerte la care am fost :
– Amorphis
– Haggard
– Primal Fear
– Judas Priest

Patru persoane cu care am vorbit azi :
– Krisztina
– Mihai
– Mother
– Emily

Patru instrumente la care aş vrea să cânt :
– Tobe
– Pian
– Vioara
– Chitara

Patru materii preferate :
– Limba si Literatura Română… ( bine mai mult literatura…)
– Engleza
– Biologie
– CDL

Patru regrete :
– Nu regret ceea ce am facut pana acum si nici de acum incolo nu am sa regret nimic din ceea ce am sa fac sau nu am sa fac.

Patru persoane cărora le pasez leapşa :
Emily
Krisztina
Nezumi
Ramona Hodina

6 responses to “O mica leapsa

  1. Primele doua filme mi-a placut si mie…😀
    Vad ca esti rockerita, ai fost la multe concerte rock.
    I-am prins si eu pe Motorhead in Bucuresti, chiar sunt cea mai zgomotoasa trupa din lume!🙂

    • La Motorhead nu am ajuns si nici la Whitesnake, dar in schimb am fost la cele mentionate in post si la multe altele , ca sa nu mai vorbim de concertele trupelor romanesti.😆 Intentionez sa ma tot duc pe la concerte. E cam singurul lucru care nu s-a schimbat in Romania…😀

      Multumesc pentru comm si bine ai venit pe Deviant!

  2. Mi se pare destul de bullshit faza cu “nu regret nimic”. Oamenii sunt facuti sa regrete anumite lucruri, este uman. Uneori chiar regretul ne poate face sa ne “reabilitam”. Nu ai cum sa elimini un asemenea sentiment din viata ta, este practic imposibil. Regretul , la fel ca si alte sentimente ale omului poate sa fie indus de diverse substante secretate de trupul acestuia. Daca nu regreti nimic asta inseamna ca esti un om dereglat din punct de vedere fizic.

    • Stii uneori oamenii pot avea control asupra vietii lor , si chiar daca tu nu poti , sau nu vrei sa crezi , este pe cat se poate de posibil sa iti doresti sa nu regreti si la un punct sa si uiti cum sa o faci. Este posibil. Nu totul este legat strict de bio-chimia organismului uman.

Leave a Reply

