Home Alone Series

Cu ocazia sezonului de iarna si nu numai am decis sa ma uit iar la seria Home Alone. Chiar si dupa atat de mult timp primele doua filme din serie sunt la fel de captivante ca si prima oara cand le-am vazut. Macaulay Culkin , actorul care joaca rolul ingeniosului Kevin McAllister este mai multe decat perfect pentru acest rol, acesta fiind inca de la o varsta frageda un actor de succes si mai presus decat toate, un actor bun.

Home Alone 1 si Home Alone 2 : Lost in New York il au pe el ca si personaj principal, pe cand in Home Alone 3 si Home Alone 4 : Taking back the house actorii sunt schimbati, cele din urma dezamagindu-ma la capitolul inspiratie si inventivitate din partea personajului principal.

Voi ce parere aveti despre ele ?

9 responses to “Home Alone Series

  1. Adevarat ceea ce zici tu, primele doua filme au fost senzationale, apoi celelalte usor usor s-au dus de rapa.Aceeasi situatie a fost si cu American Pie..ultimul e..dezastru:(

    • Da , the book of love este dezastru daca ne gandim ca la o urmare AMERICAN PIE. Dar daca il privim din perspectiva unui film oarecare vedem ca este chiar bunicel. Poate fi chiar un fel de parodie la seria American PieπŸ˜€

  2. bun actor, bune filme, mai ales primele doua. Oricum desi am mai vazut filme cu Macaulay ( ce nume are si omul asta ) nu mi s-au parut cine stie ce…nu au reusit sa ma impresioneze prea mult. Poate din cauza vietii cam destrabalate pe care o ducea , sau inca duce. Nu stiu ce sa zic. Oricum Home Alone 1 si 2 vor ramane mereu in istoria filmografiei, avand un subiect nu numai original ci , dar o echipa intreaga de super profesionisti, de la scenarist pana la actori. Bravo lor! Mi-e dor de vremurile cu filme bune, cu esenta , cu rost. Ce vad in ziua de azi , majoritatea sunt impresionante la capitolul efecte si tehnologie, slabe dpdv actoricesc si/sau storyline.

    • Asa este . Dar trebuie sa tinelm cont ca generatia noua nu mai este atat de interesata de performanta actoriceasca sau de storyline. Sunt mai importante pentru ei acum sa fie cat mai multe efecte speciale , actorii trebuie sa fie HOT si eventual sa fie si ceva asa mai futuristic, plin de tehnologie si gata avem un block buster. Desigur sunt multe filme care fac exceptie la aceasta regula si desi au toate cele de mai sus ( efecte, actori HOT si tehnologie futuristica ) au si un storyline bun , iar actorii , poate nu foarte cunoscuti isi joaca rolul cu pasiune si dedicare.

  3. bau bau. mie imi place mult si 3. e funny. si al 4lea e ok. dar primele 2 sunt geniale!πŸ˜€

    hugs>:D<

    p.s. : vezi ca am vreo 3 lepse pe blog, daca iti surade ideeaπŸ˜€

  4. Le ador. In fiecare an de Craciun ma uit la macar unul din ele. Craciunul asta m-am uitat doar la primul Home Alone ca n-am avut timp si de restul. Al doilea e frumos si el, mi-a placut simbolistica turturelelor foarte mult. Al treilea, desi e schimbat actorul, mie mi-a placut si mereu imi face placere sa il revad. Pe al patrulea, insa, nu l-as revedea nici daca ar fi singurul film de pe planeta, e mult sub nivelul celorlalte.

Leave a Reply

