Ce googleste lumea ca sa ajunga aici…. III

Asa cum am promis am revenit cu postul “Ce googleste lumea ca sa ajunga aici” – part 3😆

Iata ce s-a google-it saptamana trecuta:

avatar the movie actoriOk aici am inteles. Dar nu era mai simplu sa intri pe IMDB.com si sa te uiti acolo la cine joaca in Avatar ?

inseamna barman Probabil era “ce inseamna sa fii barman” sau ceva asemanator , sau poate vroia sa stie ce inseamna cuvantul , totusi cu doar atat la search ma indoiesc ca a gasit ceea ce cauta…Orice ar fi acel ceva…

vand prezervatic mass haios
Acesta este apogeul cautarilor mele!😆 Ma pierd cu totul in fata acestei inteligente superioare. ‘prezervatic” pot sa imi iau si singura de la farmacie , nu am nevoie sa imi iau de pe net. Colectie nu fac , asa ca nu am nevoie de editii speciale sau semnate/purtate de nu stiu ce idol al adolescentilor ( EMO sau nu ) din ziua de azi.

iubire decadentă film
Ok.. nu am auzit de filmul asta pana acum , dar promit ca o sa il caut si eu sa vad ce e de capul lui😆 O iubire decadenta pare interesanta.😆

romantic download
Ok dar ce este atat de romantic incat sa vrei sa il downloadezi ? Un film? O idee de a-ti captiva si prosti prietena ca sa iti intre intre cearceafuri? poate.. cine stie .. sunt oameni care vor sa invete sa fie romantici.

film iubire decadenta
Si din nou ne-am intors la iubirea decadenta😆

2 responses to “Ce googleste lumea ca sa ajunga aici…. III

  1. am scris si eu un astfel de post, stiu ce inseamna sa ramai crucis uitandu-te la cautarile agramate si pline de nonsens ale unora, gandind ” am scris eu asa ceva de cauta asta pe aici? ” :)) e amuzant totusi.

  2. “vand prezervatic mass haios” – asta a fost dura. Ce-ai scris de s-a ajuns de la asta la blogul tau? :)) Interesanta treaba asta cu vazutul cautarilor ce au dus la blogul tau.

Leave a Reply

