Ce googleste lumea ca sa ajunga la mine II

Dupa cum am mai spus si intr-un post anterior, aici va voi spune ce fraze sau cuvinte foloseste lumea ca sa ajunga pe acest blog.

Fraza urmatoare apare destul de des prin aceasta lista asa ca astazi am decis sa dau si eu search pe google sa vad unde duce. Iata ce am gasit :

ce inseamna barman

– Un link catre acest blog , spre postul “Ce inseamna sa fii barman”
– Un link catre o pagina a Saptamanii Financiare care spune : Meseria de barman poate fi bratara de aur ” Am citit articolul si trebuie sa va spun ca este foarte bun. Se vorbeste despre castigurile meseriei de barman , ambientul si necesitatea acestei meserii care printre altele este si jobul meu preferat.😀

Pe langa aceste doua linkuri mai sunt si alte cateva linkuri catre scoli de profil sau alte articole , reprezentand , explicand sau promovand meseria aceasta.

In experienta pe care o am trebuie sa va spun ca a fi barman nu este deloc usor. Trebuie mereu sa fii la inaltimea asteptarilor sefilor , dar mai ales asteptarilor clientilor. In acest caz sa le si depasiti pe cat posibil.
Ca barman mereu trebuie sa ai grija cum te imbraci , cum arati , cum mirosi , trebuie sa fii atent la gesturi , la conversatiile ce se duc pe langa tine , sa ai mereu grija de clienti si nu in ultimul rand trebuie sa ii faci sa se simta bine.

Asa cum am citit si in acel articol de pe Saptamana Financiara , a fi barman nu este numai o meserie , este un mod de viata, caruia trebuie sa te dedici per total. “Ca si un sportiv de performanta” – citat Saptamana Financiara

Va las aici un filmulet cu doi baieti , barmani, care chiar stiu cu ce se mananca treaba asta. Enjoy!😀

Leave a Reply

