Massive Attack – Teardrop

Acesta este una din formatiile mele preferate si isi imparte locul in top cu Portishead.😀

Piesa de mai jos se numeste Teardrop si am sa va rog sa ascultati cu atentie versurile😀

Enjoy!

5 responses to “Massive Attack – Teardrop

  1. Daca e formatia ta preferata (si a mea!!!! :D), spune-mi o alta melodie care iti place mult mult de tot de la ei. Mai toata lumea stie de Massive Attack de la Teardrop care e theme song-ul House MD. Dar altele? Hmmmm. Ar trebui promovate mult mai mult si restul.

    • Cum am mai spus si prin alte parti , eu nu ma uit la House, nici nu stiu despre ce e vorba.😆 Ascult Massive Attack si Portishead de vreo 3 ani asa. iar piesele mele preferate sunt : Teardrop , Angel , Unfinished Sympathy , Karmacoma , Inertia Creeps si Mezzanine. Astea le-am ascultat si le ascult in prostie. Desi imi plac cam toate piesele lor , astea ocupa primele locuri.

      Cat despre Portishead , Glory Box , Roads , Numb , Wandering Star, Machine Gun , Sour Times , ar mai fi si The Rip dar aia nu prea am ascultat-o.

      Well sper ca ti-am raspuns la intrebare. Iti urez bun venit pe blogul meu si sper ca o sa ne mai ‘vedem’ pe aici😀

Leave a Reply

