Avatar

Acest post este pentru toti cei care zic ca filmul Avatar e de cacao si ca nu ar trebui vizionat.

Ok.. Gusturile nu se discuta. Dar un film bun trebuie apreciat. Da ok ! Recunosc ! Filmul are o poveste mult prea folosita ( boy goes through a deeply emotional breakdown – family member gets killed in robbery , boy goes to distant , far far away place – planet to recover and possibly start a new life, boy meets girl , boy falls for girl and then helps her save her planet from the evil sky people. ) Da!! Si sunt alte cateva mii de filme la fel. Chiar si Terminator are o parte romantica de genul in el. Dar… eu una cand ma uit la un film , nu ma intereseaza numai povestea din spatele lui. Da si ea este importanta, dar daca vrei doar sa urmaresti o poveste frumoasa lasa-te de filme si apuca-te de citit. Filmele sunt facute pentru cei care apreciaza niste efecte speciale bune ( si nu puteti spune ca in Avatar asa ce nu exista! ) , pentru o calitate 2D sau 3D care sa te dea pe spate, pentru a iti urmari actorul/actrita preferata sau pur si simplu pentru a te destinde.

Pot sa spun ca am colectat ceva experienta in filmografie de cand stau acasa si activitatea mea principala este vizionatul de filme, iar tinand cont de asta pot sa va spun ca Avatar ESTE un film bun. Si daca nu ma credeti intrati pe acest link si o sa va convingeti.

Avatar a reusit sa stranga 1.14 miliarde de dolari , depasind incasarile de 1.1 miliarde ale filmului Lord of the Rings. Daca o tine tot asa va ajunge sa depaseasca si incasarile de 1.8 miliarde ale Titanicului.

So daca atata lume se duce sa vada Avatar , voi de ce il urati? Si spuneti ca este de cacao ? Si faceti misto de oamenii care se uita la el? It’s not fair! Fiindca poate e un film care voua va place si mie nu , sau nu stiu cui de pe aceasta planeta , dar asta nu inseamna ca am sa fac misto de voi sau ca o sa scriu cat de rahat sunteti voi fiindca il vizionati. GUSTURILE NU SE DISCUTA!! E o lege a convietuirii.

Din pacate inca nu am reusit sa ajung sa il vad la cinema , dar cu putin noroc week-endul asta voi ajunge pe la MoviePlex sa il vad😀

Peace Out!

One response to “Avatar

  1. Eu nu cunosc personal pe nimeni care sa fi criticat filmul, insa am auzit si eu destule pareri negative. Imi place cand oamenii judca fara sa stie despre ce e vorba. Si povestea aduce, ce-i drept, a ceea ce s-a intamplat intre colonistii englezi si indieni acum sute de ani. So what? Mie mi-a placut. Nu e tot aia. Plus ca mesajele transmise prin film sunt mult mai profunde de atat (faptul ca importanta lumii e in tot ce ne inconjoara, nu doar in ceea ce am considera noi pretios privind doar la suprafata; faptul ca merita sa lupti si sa mori pentru idealul in care crezi; faptul ca iubirea poate rasari de unde te astepti mai putin; faptul ca puterea sta in unire; si multe alte chestii pe care sunt sigura ca foarte putini oameni pe pot pricepe). A, si am mai auzit o parere de genul “E un film prost pentru ca oamenii albastri sunt urati”. No kiddin’?😐 Mie mi s-au parut realizati foarte frumos (albastrul e si culoarea mea preferata), ca de altfel toate vietatile din lumea lor. Sa fim seriosi, iti trebuie multa imaginatie pentru asa ceva. Si cata munca ca sa creezi toate alea pe calculator… macar pentru asta, jos palaria. Oricum, frumos film, a meritat pana la ultimul leut pe care l-am dat ca sa il vad.

Leave a Reply

