Sad ….

Azi sunt sad… De ce ? Ei bine totul a inceput cu faptul ca mi-au disparut cam 100 si ceva de mesaje de pe Fairy din cauza unei erori Myforum…. 😐

Si sunt chestii pe care din pura prostie nu le-am salvat pe comp si acum nu mai am de unde sa le iau…

Ehh c’est la vie … o sa trecem noi cu bine si peste asta. Al doilea motiv consta in piesa asta. Piesa ce nu am mai ascultat-o de cel putin 3 ani si pe care am redescoperit-o acum cautand niste poezii intr-un carnet vechi, de pe vremea cand scriam si ce muzica ascultam cand scriam. πŸ˜†

Am fost azi la spital cu Mihai sa isi scoata firele de la operatie si e ok… But there will be no fooling around for 2 months!! :-((

Cam atat am avut de impartasit deocamdata… o sa revin cu un post imediat ce se iveste ceva interesant. πŸ˜€

Take care!

PS: Blogul meu e din ce in ce mai vizualizat si pentru asta nu pot decat sa va multumesc voua, cititorilor mei. Sper ca nu va plisctisesc prea mult cu aberatiile de pe aici πŸ˜€

Leave a Reply

