Ganduri…

Ei bine, ma plictisesc!

Ascult Hevia – No man’s land, o piesa superba , chill asa pe care o am de la Ramona si care imi place super mult !!

Am stat azi si m-am pus la punct cu cititul de blog-uri, ( commurile le pun in seara asta dupa acest post ) am facut o salatica de ciuperci si porumb, care a iesit genial! Pana si Sirius atenteaza la ea😆

Ma gandesc sa ii trimit un mail fotografei Alexandra Sandu cu privire la proiectul conceput de ea si anume Daydreamers. Inca mai cauta aplicanti pentru proiect si ma gandesc sa ma bag si eu . Nu are ce strica si in plus … mie imi place sa mi se faca poze.😆 Sunt mai narcisista la faza asta.😆

Deja am ajuns la o alta piesa si anume Danity Kane – Stay with me… Era pe un fantrailer de la Twilight acum un an cand de abia aparuse filmul. Mi s-a parut interesanta la momentul ala si acum tind sa spun ca tot mi se pare interesanta… Desi de anul trecut pana acum m-am schimbat mult , unele chestii pur si simplu nu pot fi uitate sau sterse din memoria si sufletul meu.

Am vrut sa va spun ca IMI IUBESC PISICUL!!!!! desi e el nebun si sare peste tot si ma musca si ma trezeste la ore dubioase cand eu de abia am adormit sau ceva , eu tot il iubesc fiindca e al meu ,seamana cu mine si ma place si el pe mine. Asa ca de ce sa nu il iubesc si eu ?😀

Am sa fac la un moment dat o noua pagina dar am sa va anunt inainte ca sa intrati toti sa o vedeti😀 Va fi o pagina unde vor fi adaugate in continuu bannere ale diferitor trupe pe care le ascult eu , bannere catre site-uri urmarite de mine si multe altele.

Cu acestea fiind spuse va urez noapte buna si va las in compania unei piese pe care o ascult si eu acum in timp ce scriu aceste ultime randuri. Este Bush – Letting the cables sleep. Enjoy !

Good night !

5 responses to “Ganduri…

Leave a Reply

