Ce am facut de cand nu am mai postat :))

So… sa incepem cu inceputul !

Pe langa faptul ca am fost sa imi iau haine si nu am reusit sa imi iau nici jeansi, nici cizme . Pur si simplu nu am gasit ceva care sa imi placa…sau care sa nu fie prea mare sau prea mic…. Eterna poveste.😐

Dar mi-am luat cateva bluze.. o sa fac eu poze cu ele cand o sa pun mana pe telefonul prietenului meu ca are camera buna.😆

In rest am iesit in oras cu Krisztina si cu un amic. Am mers in Fire la New Model Party , dar cam batea vantul asa ca pe la ora doispe si ceva ne-au dat afara ca se inchide😆

Si am plecat catre tari mai primitoare si anume Iron City unde in fiecare duminica ( cu mici exceptii ) e seara de Karaoke! Si am cantat , prost pe alocuri , dar Bohemian Raphsody a sunat bine😀

Sper sa mai facem si asta si alta data , fiindca a fost fun! M-am intalnit cu Ana, o fosta colega de gradinita pe care nu am mai vazut-o de cateva luni si pana atunci de un an cred si pana atunci de si mai mult timp ! Si e nasol ca ne pierdem asa in multime fiindca practic am copilarit impreuna , am fost amice cand eram mici so why not now? oricum e bine ca am iesit amandoua cu rock-ul .. ca daca era sa fie altfel nu stiu cat la suta ne mai vorbeam noi acum😆 poate doar un ‘Buna’ asa de dragul vremurilor trecute😆

Si pe langa Ana m-am mai intalnit si cu Joitaru. Joitaru este un tip super ! Deci omul asta are voce , canta la bas , la tobe si e super de treaba ! Am cantat cu el, cu Ana si cu Krisztina si acum ma cam doare gatul si presimt ca maine ma voi simti cam rau cu el. Cred ca o sa ragusesc un pic… sau poate un pic mai mult…

Ei bine, lume draga , dragi cititori si bloggeri eu ma retrag catre patul meu cald si moale si ramane sa ne mai “citim” maine sau zilele urmatoare😀

Va las in compania unei piese si va urez : Noapte Buna sau ‘Neata! ( depinde de fiecare ce face la ora asta😉 )

One response to “Ce am facut de cand nu am mai postat :))

Leave a Reply

