Jurnalul lui Trent – Tripurile mele… ( mini-fic +18 )

A inceput cu un simplu cui , eram deziluzionat din cauza unei privinte. Nu stiam cum sa ma intorc ,cu cine sa vorbesc si imi venea sa ii arunc pisica tipului pe geam fiindca tot zgarma canapeaua deasupra capului meu si ma scotea din sarite. Era de cacat cum de fapt pisica era la picioare si nu la cap si nu eram in stare sa definesc forma ei. Ea e persana si o cheama MIA. Un nume tampit pentru o pisica care in mod general raspunde la apelativul JAVRA. Pisica asta tind eu sa cred ca e mai afumata decat noi toti la un loc. Pare mereu sparta… e ciudata , e sasie si are un punct alb pe nas care arata ca o alunita si are mustati ca hitler😆

Si e retardata rau!  Adica intri si tu in casa omului si esti in hol sa te descalti. Si cand sa te apleci sa te deschei la bocanc vine pisica si se pisa pe tine !  La propiu!  Am vrut de multe ori sa ii dau foc…

Dar oricum intorcandu-ne la ale noastre ca am deviat de la subiectul principal. Cand am ajuns la al doilea cui asta a zis sa punem o piesa asa ca am pus asta : Ombladon – Daca pozele ar vorbi. .

Si s-a terminat cateva minute mai tarziu brusc cu un al treilea cui pe care l-am scos eu din locatia secreta… undeva nu il poate gasi Dan , colegul meu de apartament ca e obsedat de ‘treaba’ mea si mereu ma cauta sa fumeze si el un cui cu mine ca e trist si vrea sa se mai inveseleasca. Dar eu stiu care e treaba de fapt. Incearca sa se lase de Dava… E treaba aia de devii naspa de la ea.. Asa ca ii dau . Nu ii zic nu . Dar nu i le las la indemana ca e in stare sa imi goleasca tot stocul in cateva ore. Nu ca as avea cine stie ce mult dar oricum. Costa !! Si nu am chef sa ii dau pe toti pe spatele lui de davist. Sincer!  Prieten sau nu dar branza e pe bani!

Oricum ajungand la sfarsitul micii mele istorioare de mai sus va spun cu ce s-a terminat tripul asta mirific si mirobolant , exhaustiv si chiar si un pic psihedelic pe alocuri.

Stiti voi.. click pe link !😀

Guess Who – Flori Ilegale .

Tks youtube.com. I find many interesting things on your channels. ! Uite asa ca vreau eu !!😆 ;))

Acest fic este scris in totalitate de mine , asadar va rog sa nu il furati. Puneti-va mintea la contributie si scrieti singuri , iar cei ce nu au pic de talent , dar vor sa para talentati furand lucrarile altora, le spun sa isi gaseasca alt hobby! Mai pe scurt PLIMBA URSUL!

Multumesc pentru atentie! ( acest avertisment este valabil pentru orice creatie personala aflata pe acest site conform legii 8/1996 cu toate adaugirile de rigoare. )

3 responses to “Jurnalul lui Trent – Tripurile mele… ( mini-fic +18 )

Leave a Reply

