Am castigat !!! + alte diverse ganduri…

Nu imi vine sa cred!!! Am castigat titlul de userul lunii pe Fairy ( forumul cu si despre fictiune – link in sidebar ) si pe langa asta am castigat si BEST FIC cu ficul The Coven , un fic cu vampiri scris de mine.

Vroiam sa pun postul asta de mai mult caci au trecut cateva zile de cand am castigat , dar de abia acum am reusit sa imi fac timp sa il scriu si desigur de abia acum mi-am reamintit despre ce anume vroiam sa scriu😆 . E amuzant cum mai uita omul lucruri cand e coplesit de atatea chestii asa cum sunt in timpul sarbatorilor de iarna , mai ales in timpul celor de iarna!

Pisicul meu e hipoenergic la ora asta si alearga prin casa si sare pe usi si trebuie sa recunosc ca acum parca sare din ce in ce mai sus😆

Ascult The Crystal Method si beau lapte. Fumez o tigara si scriu acest post. CE viata duc si eu… Ar trebui sa fiu la munca sau oriunde altundeva, facand ceva folositor pentru mine si poate si pentru cei din jurul meu…. Dar nu ! Eu stau acasa…

Va las sa ascultati piesa de mai jos si va urez o dimineata placuta si Sarbatori Fericite!

4 responses to “Am castigat !!! + alte diverse ganduri…

Leave a Reply

