Si uite cum ma suna lumea

Numarul meu de fix nu este disponibil pentru nimeni fiindca nu il dau. Asa ca pe fix nu suna decat mama , mama si eventual aia de la Romtelecom cu anumite probleme.

Dar acum imi suna fixu’. Eu iau telefonul Cordless ( ca nah nu imi plac alea cu fir de pe vremea lui tataie ) si raspund.

– Buna ziua ma numesc ( ceva cu Crina ) de la BRD . As putea sa vorbesc cu d-na Aura Dumitru?

– Nu.

– Nu este prezenta sau este o greseala?

– Este o greseala . Nu sta nimeni nu numele de Aura Dumitru aici.

-Multumesc . O zi buna.

-O zi buna.

Si iata cum duc eu conversatii inteligente cu alti oameni inteligenti. Daca nu ar fi de greselile astea ( de ce o fac ei nu stiu ! ) , poate apasa pe alta tasta sau e din cauza centralei sau poate chiar a stat o Aura Dumitru pe aici candva inaintea mea si si-a facut cont la BRD si a uitat sa schimbe datele de contact cand s-a mutat. Dar nah c’est la vie !!!

Si mi-a sunat telefonul de 3 ori in ultimele 10 minute.๐Ÿ˜†

Prima data dom’soara sau doamna de la BRD , dupa aia mama si acum TON.. nu a mai vrut sa finalizeze apelul. Poate era tot ( ceva cu Crina ) de la BRD.๐Ÿ˜†

Va las acum in compania unei piese cu accent pe CALL ME !!

Evanescence – Call me when you’re sober

 

2 responses to “Si uite cum ma suna lumea

  1. Vai, si pe mine ma enerveaza astia de pe la banci sau tot felul de agentii care suna sa isi faca reclama. Si in campanie electorala suna si de pe la partide, imi vine sa le inchis telefonul in nas, dar ma gandesc ca cei care suna efectiv n-au nicio vina si incearca si ei sa ia un ban cinstit, asa ca ii las sa turuie si le zic frumos ca nu am nevoie de orice ofera ei.

    • Da… ehh eu le inchid destul de repede. Nici nu ii las sa turuie. Nu de alta dar pierd timpul aiurea cu ceva de care nu am nevoie , nu am chef si nici rabdarea necesare sa stau la palavre cu ei. La fel e si cu aia de la Martorii lui Iehova care parca m-au luat pe mine in vizor. Mereu ma trezesc cu ei pe la usa. Dar despre asta o sa citesti intr-un articol pe care am sa il pun in curand. Cand nu stiu ..dar in curand๐Ÿ˜€

Leave a Reply

