La Cinema

DA! O sa ma duc pe 27 la premiera de la New Moon si nu imi pasa ce o sa zica enspe mii de oameni ANTI-TWILIGHT despre acest lucru sau despre mine !!!

 

Frate mie imi place flmul si orice film imi place am sa il vad la cinema !!!

De ce sa stau acasa , sa astept un DVD-rip care o sa vina peste 50 de ani sau sa iau un cam XVID tras prost din cinema de la americani de un fraier care vrea sa faca ceva “bun” pentru “fani” .

Frate daca esti fan dute la cinema !!! Da acolo 20 de lei pentru bilet si inca 10 pentru popcorn si suc si vizioneaza filmul pe uun ecran gigantic cu sonor surround pe 12 ( sau mai multe ) boxe decat sa stai acasa , in fund la PC si sa iti iei o chestie de 2 lei de pe net si sa o vizionezi pe un ecran de 14,17 sau poate 19 inch si cu sunet pe 2 boxe , 5 sau 7 . Serios acum e mai interesant si mai palpitant la cinema. Si daca ai norocul sa il dea 3D atunci poti sa spui ca ai atins Nirvana.

Astept cu nerabdare ziua premierei si am sa ma duc si am sa ma bucur de ceea ce am sa vad. Ca doar nu ma duc de o mie de ori pe an la cinema .. Ca nu imi plac la nebunie atat de multe filme noi.

 

5 responses to “La Cinema

  1. asa este, in ziua de azi lumea nu prea se mai duce la cinema / teatru, preferand in schimb comoditatea din fata laptopului, si descarcarea filmelor preferate de la diverse surse. Si este pacat, pentru ca in alte tari, artistii chiar isi iau banii meritati pe munca lor, in Romania in schimb, unde pirateria este in floare, artistii nu pot decat sa fie multumiti cand aud ca melodia / filmul lor este cea / cel mai descarcat de pe net.
    Lasand la o parte faptul ca Twilight mi se pare o aberatie, te felicit pentru faptul ca mergi sa vezi un film la cinema, ca platesti un bilet pt asta. Este un demers laudabil , poate nu atat pentru ” cat de fan sunt” , cat pt faptul ca se apreciaza la justa valoare munca unor oameni. Bravo!

  2. Mersi mersi. Dar eu nu ma duc la cinema sa il vad ca sa arat altora cat de fan sunt. Chiar deloc. Ma duc pentru ca imi place filmul si cred ca merita sa dai niscaiva galeoni ca sa vezi ceva ce intr-adevar merita. Plus ca asa cum ai zis si tu , ma duc sa apreciez la nivel HD munca unor oameni.😀

  3. Sincer, daca ar fi si la mine in oras un cinematograf, m-as duce cu cea mai mare placere, dar din pacate nu am, asa ca o sa fiu nevoita sa il vad asa cum o sa reusesc, probabil la o calitate ce lasa de dorit si un sunet mai mult decat jalnic.

    Dar ce pot sa zic, bravo tie! Esti printre putinele persoane care apreciaza valorile si munca unor oameni care s-au chinuit sa realizeze un anumit lucru.

  4. Eu ador sa merg la cinematograf, mai ales la filmele care imi plac. Nu prea am avut timp in ultima vreme, dar acum ca am terminat cu examenele am sa ma interesez ce filme ruleaza prin Iasi. Experienta din cinematograf nu se compara cu nimic altceva, e pur si simplu genial. Si ador sa stau in fata, doar eu si ecranul.
    Vizionare placuta!

    • Mersi mersi😀

      Este genial sa vezi un film la Cinema. Din pacate nu prea pot sa practic acest “sport” din diferite motive.. Unul ar fi lipsa banilor ( costa sa te duci prea des la Cinema😆 )

Leave a Reply

