Greva Metrorex

Oameni buni se pare ca sindicalistii de la Metrorex sunt in greva , iar aceasta va tine pana maine. Asa ca va sfatuiesc sa plecati din timp daca vreti sa ajungeti la munca,scoala sau prin alte parti fiindca RATB-ul e full!

Am fost azi la stomatolog . Bine cu stomatologul nu m-am intalnit ca desi ma chemase nu s-a prezentat.
Drumul pana acolo a fost infernal!!!
Tramvaiul 41 , ca niciodata , era full la ora 12:00 dupa amiaza. Babe , copii , femei cu copii si tot felul de alti concetateni se imbulzeau si impingeau cu coatele , bastoanele si alte ustensile contondente ca sa isi faca loc sa se urce sau sa coboare in si din tramvai. Ca sa nu mai vb de locuri.
Daca aveai norocul sa te asezi erai automat ridicat de o baba cu “frumosul” – ” Auzi dom’soara da tu nu vezi ca sunt batrana ? Da-te de pe scaun si lasa-ma sa stau jos! ”

Deci serios acum ? Eu ce sa fac ? sa ii spun ” vai ma scuzati ! ” si sa ma dau de pe scaun ? SUB NICI O FORMA !!!

Daca nu stie sa se poarte nu vede nimic . M-am intors spre ea , asa cu un zambet larg pe fata si i-am zis : ” Doamna imi pare rau dar acest loc este ocupat , incercati mai in fata. ”  Babaciunea desigur a urlat , m-a facut cu ou si cu otet incat tot tramvaiul se uita la noi.

Eu taceam si ma uitam pe geam.
Si baba comenta si comenta si la un moment dat se trezeste un tip de undeva  din spatele meu si zice ” Auzi babo te cauta moartea pe acasa si tu te plimbi in tramvai sa ne stresezi pe noi! ”

In acel moment tot tramvaiul a inceput sa rada. Baba se albise la fata si a tacut in sfarsit !!!

Dragi cititori va rog eu mult daca ajung asa la batranete IMPUSCATI-MA!!!!!

In alta ordine de idei , dragul meu pisic Sirius ( am sa va pun poze cu el in alt post cand o sa am mai multe de zis despre el ) astazi dupa ce a bagat in el jumatate de cutie cu hrana umeda pentru pisici a adormit in cosul meu de gunoi care era gol. Ridic eu cosul sa pun un saculet pentru gunoi si era cosul greu , ma uit in el , pisicul dormea si ragaia din urma mancatului fara nici un fel de stres. Acum s-a emancipat si s-a mutat pe patul meu😆

Cam atatea am avut de zis astazi . Va urez lectura placuta si promit sa revin cu alte posturi de “interes general”😆

Va las o piesa care imi place mie foarte mult , acum nah nu stiu cati “inghititi” acest tip de muzica , dar eu sper sa va placa si voua catusi de putin.

One response to “Greva Metrorex

Leave a Reply

