Cavalerism in RATB

Se pare ca in Romania cavalerismul nu a murit (…inca…). Eram acum vreo 2-3 zile cu Krisztina in tramvai mergeam spre Dedeman sa ma holbez eu la niste mobila ( ca deh vreau sa redecorez camera mea ) si stateam in statie la Plaza , asteptand sa vina un 8 sau 25. Vine 8-ul dam sa urcam in vagonul din spate (  ca nah inca nu s-au modernizat si astea , inca sunt cele de pe vremea revolutiei😆 ) si pe cine vad eu? Pe martienii blanosi* aka controlorii. Ii fac semn Krisztinei sa nu ne urcam si sa asteptam urmatorul tramvai ( 25 ) care era exact in spate.

Ne urcam in 25 mergem sa zic vreo 2 statii cand in statie pe cine vad ? Aceasi controlori! Ma ridic repede , ii fac semn si Krisztinei sa se ridice, tramvaiul in statie , controlorii langa tramvai la care unul dintre ei imi bate in geam si imi face semn sa nu ma ridic ca nu se urca in asta😆 Deci da…asa ceva nu am mai vazut niciodata.Controlori asa simpatici ? De obicei vin ca hienele dupa prada.

Ajungem in Dedeman , ne invartim pe acolo , ma uit dupa sofa , pat  alea alea si ne hotoram sa plecam ca vroiam sa ajungem si prin AFI Palace , ca doar s-a deschis de curand si ca sa fim si noi niste fete cul si trendi mergem acolo unde toata lumea e cul si trendi.😆

 

Desigur la intoarcere , exact in statia de la Dedeman , aceasi controlori ! ! Stupoare mare… nici o casa din aia de bilete, eu mai aveam un bilet dar ea nu avea nimic si daca era sa ne ia doar nu aveam sa o las pe ea sa isi ia aiurea amenda. Am zis sa ne ducem la aia sa ii intrebam unde e o casa de bilete dar pana sa ne facem curaj a venit tramvaiul si noi stateam ca proastele si ne uitam cum urca lumea si noi ramanem in urma.

Cand ne obisnuisem deja cu soarta ca va trebui sa stam in frig pana vine al doilea tramvai , preferabil fara martieni in el, trec controlorii pe langa noi si ne spun ” Urcati in primul vagon ca acolo nu intram .”

Eu am ramas paf, am luat-o pe Krisztina de brat si am urcat in primul vagon. Interesant a fost ca ei chiar nu au urcat , desi puteau sa faca o faza din aia gen sa zica sa ne urcam si sa se urce si ei dupa noi la a doua statie si sa ne dea amenda . DAR nu au facut-o!

Asadar iata dragii mei , cavalerismul nu a murit si se pare ca inca traieste sub forma unor martieni blanosi , pardon Controlori ai transportului in comun.

 

* martieni blanosi –  apelativ pentru controlori , inventia mea asa ca nu o furati ca o sa va prinda toti controlorii daca o folositi😆

2 responses to “Cavalerism in RATB

  1. Cavalerism sau nu, ma lasa putin jenata ( fiind direct implicata in acest incident ) . Probabil ca daca as abunda in finante , mi-as cumpara bilet, sau abonament, macar sa nu ma stiu cu musca pe caciula, desi mai degraba daca as avea bani multi, mi-as lua masina.
    Toata lumea, mai ales tu, criticati faptul ca prefer taxiul, care desi, deloc lipsit de pericole, macar stiu ca nu voi lua diverse boli, diverse animalute care sed in par, nu voi respira mirosurile nimanui, nu ma va inghionti nimeni, si voi sta JOS fara sa comenteze careva.
    Urasc aglomeratia, urasc sa se impinga lumea in mine, ma ia ameteala si simt ca nu am aer cand locul este stramt. De aceea prefer taxiul…

Leave a Reply

