Dupa 2 ani de prietenie

Dupa 2 ani de prietenie , Krisztina si eu am cazut de comun acord sa facem un mic test in care sa scriem despre cealalta. ( nu stiu daca am fost prea clara dar here it goes.)
Rapunsurile Krisztinei le puteti vedea aici.

Enjoy! We did😀

1. Prima ta impresie despre mine a fost?
O fata simpatica , draguta , deschisa si un pic timida in unele aspecte.

2. Cea mai frumoasa amintire despre mine?
Noptile noastre pierdute pe net cu “blestemul”( stie ea la ce ma refer )

3.Personalitatile nostre se aseamna ? Explica
Intr-un fel da si nu… E destul de complicat. Avem foarte multe puncte comune cum ar fi muzica pe care o ascultam , baietii care ne plac ( cu mici diferente ) , modul de gandire ( gandim de multe ori acelasi lucru in acelasi timp ) , dar desigur sunt si multe lucruri care ne diferentiaza ca persoane.

4.Care crezi ca a fost elementul ca ne-a unit in aceasta prietenie?
Faptul ca ne-am dat seama ca prietenia noastra valoreaza mai mult decat orice baiat.

5.Cat de mult te enervez? De ce?
As putea sa spun ca undeva in procent de 45% . Sunt momente in care ma scoti din minti , dar am invatat in timp sa trec peste ele. La inceput ma enervai din cauza ca orice se intampla o sunai pe Diana in loc sa discutam intre noi motivul si sa rezolvam problema.Si mai e chestia aia…Stii tu..

6.Calitatile si defectele mele sunt?
( Jump and save me cause she’ll kill me!)
Calitatile tale : Esti sufletista, grijulie nu numai cu oamenii ci si cu alte vietati ( desigur excludem gandacii) , esti iubitoare si cand iubesti o faci din toata inima, esti sincera si concisa, nu iti place sa te ascunzi dupa deget si cand ma mustruluiesti de multe ori ai dreptate.
Defecte:Esti prea copilaroasa cateodata, faci chestia aia care nu imi place mie, te enervezi prea usor si esti mereu gata sa sari la gatul omului ( in special al meu ), te subestimezi prea mult de cele mai multe ori, plangi prea mult si mananci prea mult junkfood.

7.Ai vrea ca eu sa fiu mai…si sa nu mai fiu atat de..?
As vrea sa fii mai calma si ar fi perfect daca nu ai mai fii atat de deprimata ( mai tot timpul)

8.Cand te gandesti la mine, din ce motive o faci?
Because I miss you. Si fiindca vad sau aud ceva care imi aminteste de tine.

9.Daca ai putea fii o zi in pielea mea, cum ai petrece aceea zi?
As merge la un festival de muzica usoara si as castiga locul intai. Asa ca sa mai adaugi o diploma la colectie.😀

10.Cand una da o idee asupra unei activitati cand suntem impreuna cealalta ce raspunde ?
Depinde de idee. Daca e sa stai peste noapte la mine si iti zic sa ne uitam la un film imi spui “Asta pot sa fac si acasa” , dar daca esti la mine peste noapte si iti propun sa facem misto de idioti pe net esti total de acord de cele mai multe ori.( si inainte cand era vorba sa mergem in LMC)

11.Exista ceva ce iti doresti sa faci impreuna cu mine si nu am facut inca?
Da!! Sa mergem impreuna la un concert Rammstein! Si la munte…

12. Cel mai frumos cadou primit de la mine este?
Iepurasul de ciocolata de acum doi ani cand te-ai semnat pe cutie cu dedicatie. Iepurasul nu mai este, dar cutia am pastrat-o la loc sigur.

13. Maine este ultima mea zi din viata si vreau sa o petrec cu tine. Care ar fi ideile tale pt aceasta zi?
Am face tot ce nu am putut sa facem pana acum. Locuri in fata scenei la un concert Rammstein unde sa dam din cap pana ne amortesc cefele, sau facem iar febra musculara ca atunci la Diana , o plimbare in parc noaptea ( uimitor dar nu am facut asta pana acum) , sa ne uitam la filme siropoase si sa plangem si dupa aia sa ne uitam la un film amuzant si sa radem pana ne dor coastele si sa stam la balcon sa aruncam cu prezervatice umplute cu apa in trecatorii nestiutori.

14. Ticurile mele sunt?
Rosul pielitelor de la unghiile de la maini, dormitul cu coltul de la perna in gura,statul ca o pisica incolacita sub plapuma. Nu prea ai ticuri.

15. Exista ceva ce ai fi vrut sa imi spui mai des dar nu ai facut-o?
Esti cea mai buna prietena a mea ,cu bune si cu rele si  chiar daca ne certam eu te iubesc asa cum esti.

4 responses to “Dupa 2 ani de prietenie

  1. Ce pot sa spun e ca mi-a placut foarte mult ce am citit aici. Imi place ca ai fost sincera ai spus si ce iti place si ce nu iti place la ea, ca nu te-ai sfiit sa spui defectele ( desigur, alea care le consideri tu ca sunt ) doar pentru ca iti e o buna prietena.

    Apreciez foarte mult sinceritatea ta!

    Frumos scris!!

    Congrats!

  2. Pingback: Dupa 2 ani de prietenie « Alexandra Krisztina

  3. Despre mine e vorba in acest post, iar cei interesati pot vedea raspunsurile mele in postul indicat mai sus.

    Ideea asta care mi-a venit cu intrebarile, cred ca ar trebui practicata in orice prietenie, nu numai pentru amuzament si tratament anti-plictiseala dar si pentru a remedia eventualele probleme existente in cadrul unei prietenii.

    Serenity’s Chaos,

    Noi , eu si Vianne , mereu am fost sincere una cu cealalta si nu cred ca exista cineva care sa conteste acest lucru. Toate defectele pe care mi le-a atribuit ea, sunt adevarate si mi le asum. Nici nu mi-as dori sa fiu o persoana perfecta.
    In alta ordine de idei, nicuna nu s-a sfiit sa spuna ce avea de zis, niciodata.
    Exceptam desigur perioada in care abia ne cunoscusem, perioada in care nimeni nu avea curaj sa ne lase singure, de teama unei altercatii grave ( pe scurt, nu ne sufeream ! )

    Pup frumoasa mea prietena cu ochi albastrii si te iubesc V! :*

  4. Pingback: Barbatul perfect…pentru ea « Deviant and Decadent

Leave a Reply

