Covrigelul Urias

Cofetaria/patiseria Georgy ( printre putinele locatii care imi plac , care sunt curate si fac chestii bune) au deschis o covrigarie la mine in cartier, chiar in piata de langa blocul meu.

Acolo servesc “Covrigelul Urias” ( care este cu adevarat urias…cam de 2 ori marimea unui brasovean normal ) , un covrig absolut delicios.

Eram mare fana a covrigilor cand eram mica , dar peste ani am uitat savoarea unui covrigel cald cu susan sau cu mac si sare, dimineata inainte de scoala sau in drum spre serviciu. Curiozitatea mea m-a impins sa cumpar sus numitul covrig pentru care am stat la o coada interminabila de babe , pusti si altii care vroiau toti covrigelul urias.

Dupa ce am reusit in sfarsit sa ajung la gemuletul micut prin care se servesc covrigii , mi-am luat vreo 3 covrigi de mai multe feluri pentru a vedea care imi place mai mult.

Trebuie sa va anunt ca mancati cat sunt calzi , acompaniati cu lapte ( 3,5% grasime ca numai ala merita baut , excluzand laptele cu ciocolata ) sunt absolut deliciosi si hranitori.

Acum o sa va rog sa ma scuzati dar ma intorc la un covrigel.

See ya later!

PS: Si cu cafea sunt buni.😀

3 responses to “Covrigelul Urias

  1. Covrigii or fi buni poate si gustosi, dar hranitori nu sunt de nici un fel. ce ar putea fi franitor din ceva faina cu apa si posibil drojdie… ?!?

  2. Da, dar au si covrigi cu faina neagra si cereale, care-s deliciosi. Si sanatosi. Nu prea fac, pentru ca lumea nu prea se inghesuie la ei, nestiind cat sunt de buni.
    CAnd treceti pe langa o covrigarie din lantul asta, cereti covrigi cu cereale din faina neagra (sau graham, nu stiu exact). Pofta buna!! mai e unul in Amzei, apropos

Leave a Reply

