New Moon mania

Image and video hosting by TinyPic

Imi este imposibil sa cred ca mai e doar o luna si nici atat pana la lansarea celui de-al doilea film din The Twilight Saga , ecranizat dupa romanele scriitoarei Stephenie Meyer.

Pe data de 20. 11. 2009 pe toate marile ecrane din intreaga lume , sute de oameni , pardon milioane vor viziona acest superb film. Pe unele personaje le cunoastem deja din primul film,Twilight, dar sunt si unele noi si interesante care vor aparea in aceasta noua ecranizare.

 

Eu una nu mai am rabdare. Am vizionat de atatea ori trailerele ( le puteti gasi mai jos ) acestui film dar totusi parca de fiecare data cand le revad ma simt de parca as face-o pentru prima oara. Este ciudata efectul pe care il are o simpla poveste asupra unui om.

Soundtrack-ul se anunta a fi genial din ce am citit pe site-urile , forumurile sau blog-urile cu si despre The Twilight Saga, cat si pe site-ul oficial al scriitoarei, cat despre cast…nici nu mai zic nimic. Kellan Lutz , Jackson Rathbone si Robert Pattinson deja ma fac sa am ganduri necurate ( :evil grin: ).

Well enjoy trailere-le filmului si asteptati recenzia acestuia dupa ce il voi vedea in premiera la cinema ! Nu am scapat Twilight nu voi scapa nici New Moon.

Leave a Reply

