“Inteligetii” de la Romtelecom

Acum cateva saptamani stimabili nostri de la Romtelecom/Clicknet, prompti ca intotdeauna, mi-au inchis netul pentru neplata ( desi aveam doar o factura neplatita ). Am mers si am platit si au zis ca imi vor deschide netul cam intr-o ora.

M-am plimbat prin cartier , m-am dus la targul de haine nou deschis in piateta sa ma uit poate gasesc ceva interesant ( am gasit dar despre asta in alt post ) ca sa se faca ora si sa ajung acasa numai bine sa intru pe net si sa imi postez cele necesare pe forumul pe care activez de cateva luni incoace.

Dupa vreo ora si ceva cand ajung eu acasa , deschid  laptopul si minune !! NU AM NET!!

Am sunat la deranjamente servicii internet si am vorbit cu un baiat pe nume Mihai ( parca asa il cheama , ca eu niciodata nu pot sa inteleg ce zice robotul ala de la inceput care ii prezinta pe astia…) si i-am spus problema mea.

Discutia urmatoare m-a facut sa cad de pe scaun de ras ( la propriu ) dupa ce am inchis telefonul.

Mihai: Buna ziua! Cu ce va pot ajuta?

Eu: Buna ziua! Am o mica problema cu internetul.Aseara in jur de ora 00:00 mi-a fost restrictionat accesul pe motiv de neplata. Am mers azi si am platit si mi-a zis domnisoara de la ghiseu ca intr-o ora maxim va fi functional. Au trecut deja aproape 2 ore si eu tot nu am net. Pe langa asta , din cauze necunoscute mie , Local Area Connection a disparut din panoul de setari pentru Internet.

Mihai: Inteleg. Un moment sa ma uit daca v-a fost redat accesul la internet.

Se uita el pe acolo , ce face nu stiu , ii auzeam pe altii pe fundal cum discutau cu diversi utilizatori si le explicau cum sa isi configureze modemul si multe altele. Cand a revenit a inceput sa vorbeasca de parca eram un copil de 4 ani si nu intelegeam corect limba romana.

Mihai: Am verificat si internetul merge. Ar trebui sa puteti deschide o pagina de browser. Haideti sa deschidem o pagina de browser. Ce va apare?

Eu: Am deschis browserul si imi spune “Server not found”. Local Area Connection tot nu aparut.

Mihai: Haideti sa dam un click pe Start si sa intram in Control Panel la Internet Connections.

Eu: Sunt deja acolo. Ce trebuie sa fac?

Mihai:Ce va apare?

Eu: Eu am Windows 7 iar la acest windows configuratia este un pic diferita de celelalte. Pe aceasta pagina imi apar Internet Options , Manage Wireless Networks si HomeGroup Connections.

Mihai: Aa…windows 7… cel nou nu ? Pe asa ceva nu stiu sa umblu. Cel mai bine imi lasati un numar de telefon mobil si va vor suna colegii mei de la Mentenanta.Exista posibilitatea sa fie de la placa de retea. Sa nu fie configurata. Sunteti sigura ca pana acum a functionat?

Eu: Normal ca a functionat! Doar ieri ce am stat pe net. Chiar nu puteti dumneavoastra face nimic? Si cum adica nu stiti sa umblati pe Windows 7 ? Doar sunteti de la deranjamente nu ? Ar trebui sa stiti sa umblati cu orice tip de Windows sau chiar si cu Linux.( eu eram calma doar vorbeam un pic mai apasat decat pana in acel moment )

Mihai: Domnisoara va rog sa va calmati.Platforma Win 7 nu a aparut de mult timp ( NU!!! doar de cateva luni e pusa in functie varianta BETA a acestui Windows…😐 )

Eu: Dar pe Windows Millenium stiti sa umblati ?

Mihai: Aveti si Windows Millenium ?

Eu: Logic ca nu ! Dar intrebam asa ca sa stiu si eu ce abilitati aveti … daca nu aveti cum sa ma ajutati va doresc o zi buna si astept telefon de la cei de la Mentenanta.Poate ei vor fi ceva mai capabili ca dumneavoastra.

Imi ureaza buna ziua si inchid telefonul. Seara in jur de ora 18:00 imi suna telefonul fix.Raspund si erau cei de la Mentenanta. Intre timp eu am reusit prin propiile mele forte sa imi dau seama de la ce era problema si NU era de la placa de retea. Dar desigur am niste probleme cu modemul pe care incerc sa le rezolv de ceva timp si am tot sunat dar nu a venit nimeni.

Am vorbit cu cei de la mentenanta si le-am spus ca problema s-a rezolvat , dar ca am niste probleme cu modemul. M-au intrebat daca acum functioneaza si am zis ca da. Mi-au spus sa sun daca cumva face iar probleme ca sa vina sa vada despre ce este vorba.Ei au fost ceva mai capabili decat cel de la deranjamente.

In mod normal eu nu ma enervez sau ma supar cand sun si dau de “inteligeti” ( cuvant folosit de mine pentru cei ce nu sunt tocmai cu toate stiintele la actualitate ) dar acest Mihai a fost pur si simplu penibil. Adica cum sa ma intrebi ” Sunteti sigura ca pana acum a functionat? ” dar eu ce am folosit pana acum ?? Am dat probabil la manivela ca sa functioneze modemul si internetul. Am luat internet din aer😆

2 responses to ““Inteligetii” de la Romtelecom

    • “inteligeti ” – in cazul in care nu am dat explicatia in post este un cuvant folosit de mine si alti amici ai mei pentru a face caterinca de oamenii mai “inteligenti” …😀

Leave a Reply

